|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?
Denne har jeg og fått en gang. Da svarte jeg bare: Nei jeg er altså bare så feit!
![]() |
#2 |
Textrovert
|
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?
Sant nok. I fjor sommer stirret en av jentene i barnehagen til poden lenge på meg før hun sa "mamma, mamma, det var skikkelig TJUKKE pupper". Jeg så at moren bare dro datteren med seg ut porten, mens jeg ble gående og fnise for meg selv. Jeg var ikke det minste flau, moren derimot ...
![]() |
#3 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kom på at jeg også har fått noen sånne i barnehagen, men det er jo ikke noe vondt i slike barnekomentarer. Men jeg må innrømme at jeg har vært betenkt med tanke på at Mazungen skal få negative komentarer på min vekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Eg skulle i en komfirmasjon for eit par år sidan, der var en onkel som eg ikkje hadde sett sidan eg var 14 år og beinrangel. På daværande tidspunkt var eg godt i stand ja.spes rundt magen. Eg satt i en stol der og prata med slekta,kjente og ukjente då min onkel kjem bort. I staden for å sei hei, seier han høgt og tydelig" fy faen!!! du ser jo ut som en julegris der du sitter!!" |
![]() |