|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?
Denne kommentaren må jeg si var vel så ille som noe hun sa til deg. Kanskje historikken var anderledes i hennes hode, det betyr ikke at det hun sa var stygt. Men å kalle noen miss vektoperasjon, sier jo mye om dine holdninger til henne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg har alltid vært "godt i hold", men har liksom ikke brydd meg noe nevneverdig om det - men kommentarer har jeg jo fått da...
![]() |
#43 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?
![]() |
#44 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?På bryllupsdagen vår, står utenfor kirken for å ta imot gratulasjoner og så kommer min daværende venninne og sier: jammen skal jeg si du er tynn. Neste skritt skjelett, så jeg håper du fråtser i middagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Lett rørt
|
Denne har jeg og fått en gang. Da svarte jeg bare: Nei jeg er altså bare så feit!
![]() |
#46 |
Textrovert
|
Sant nok. I fjor sommer stirret en av jentene i barnehagen til poden lenge på meg før hun sa "mamma, mamma, det var skikkelig TJUKKE pupper". Jeg så at moren bare dro datteren med seg ut porten, mens jeg ble gående og fnise for meg selv. Jeg var ikke det minste flau, moren derimot ...
![]() |
#47 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Jeg kom på at jeg også har fått noen sånne i barnehagen, men det er jo ikke noe vondt i slike barnekomentarer. Men jeg må innrømme at jeg har vært betenkt med tanke på at Mazungen skal få negative komentarer på min vekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Var bedt i bursdag til en tidligere kollega som fylte 50. |
![]() |
![]() |
#49 |
Sånn passe sane
|
Fy søren så stygge folk er!!
![]() |
#50 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Eg skulle i en komfirmasjon for eit par år sidan, der var en onkel som eg ikkje hadde sett sidan eg var 14 år og beinrangel. På daværande tidspunkt var eg godt i stand ja.spes rundt magen. Eg satt i en stol der og prata med slekta,kjente og ukjente då min onkel kjem bort. I staden for å sei hei, seier han høgt og tydelig" fy faen!!! du ser jo ut som en julegris der du sitter!!" |
![]() |
![]() |
#51 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Når jeg var mindre fikk jeg ofte navn som stankelbein, beinrangel osv. slengt etter meg...
![]() |
#52 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?De mest ubehagelige har vel vært de om at det var synd på mannen min som jo måtte stikke seg på knoklene mine, og at menn likte litt å ta i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Det var Mailmor sin kommentar jeg tenkte på og ikke din. Jeg har også en datter som kan lire av seg både det ene og det andre og det er ikke alltid like hyggelig
![]() |
#54 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Fy søren så mange ubetenksomme folk det er der ute! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Truth is in the x-files
|
![]() |
#56 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg har fått standard-frasene om skjelett-utseende i ungdommen og en GOD del om flate pupper. En hevdet at han ikke så forskjell på foran og bak på meg.
![]() |
#57 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Igrunnen ikke noe jeg kan komme på. Men jeg har ei veninne som er tynn som driver og oier seg ovenfor ei annen venninne som er 165 høy og veier over 100 kg: Å jeg er så tjukk altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Vel, jeg har en motgravidfrase.
![]() |
#59 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?
![]() |
#60 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg har også blitt spurt om jeg er gravid, uten å være det.