|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersHer står ikke besteforeldrene opp, nei. Så da bytter vi som regel på det. Mannen er litt mer våken om morgenen, så han står nok opp oftest.
|
|
|
#62 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersMamma står aldri opp.
|
|
|
#63 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersNår vi er hjemme hos mine foreldre står stort sett alltid mamma opp, og nyter det.. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Pauset
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersDa vi hadde små barn og overnattet hos våre foreldre forventet vi aldri at de skulle stå opp og ta seg av barna. Når man blir eldre er det slitsomt med små barn i huset, for noen. Vi er forskjellige slik. Noen er spreke og syns det er helt greit, mens andre har behov for sine rutiner selvom barn og barnebarn er på besøk. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Tankefull
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersJeg står opp.
|
|
|
#66 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersVi overnatter så og si aldri hos svigers, kun i forbindelse med julefeiring. Det tar oss 2 minutter å kjøre til dem. Vi har stått opp med Lille selv der.
|
|
|
#67 |
|
I mål
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersVi overnatter stort sett bare med mine foreldre når vi er på hytta med dem og i jula. De har pleid å stå opp med S de fleste av dagene vi har vært sammen, dog har det hendt at de har sagt at de ikke er klare før klokken syv. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersVi bor ganske nærme mine foreldre, men det hender jeg og lillegutt overnatter der. Pappa legger han og tar natta og mamma står opp om morgenen. De vekker meg vanligvis i 07-08-tida med ferdig frokost og greier på bordet |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersJeg overnatter ikke, det er det bare barnet som gjør. Ergo står ikke jeg opp med barnet heller.
|
|
|
#71 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersStort sett står vi opp med barna, i hvert fall de minste. Svigers tar dem litt oftere om morgenen. Det er kanskje 50/50 om det er dem eller oss?
|
|
|
#72 |
|
Glad
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersNår vi er hjemme hos foreldrene mine (50 mil unna, ikke ofte mao) så er det jeg og gubben som står opp. Det overrasket meg egentlig litt at mine foreldre ikke stod opp helt av seg selv og tilbød oss et par timers ekstra søvn første gangen det skjedde. Nå har jeg vent meg til at det er sånn det er - men jeg håper og tror at jeg selv tenker og velger annerledes om jeg engang får barnebarn.
|
|
|
#73 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersNår vi er hos mine foreldre ( de bor 2t unna, og vi er der ca en gang i mnd) står de alltid opp med barna. Dette er noe de vil, har aldri forventet/ forlangt det av dem egentlig. Mine svigerforeldre bor langt unna ( 10 t) og vi er der 3-4 ganger i året. De står aldri opp med barna. Ligger gjerne til 9-10, synes det blir litt slitsomt å hysje på barna i tre timer |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Drømmer
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersNår vi er hos mine foreldre tar de mini om de ikke skal på jobb. Nå er vi der kanskje 2 ganger i halvåret da. Svigers har vi aldri overnattet hos og hadde vi gjort det hadde de ikke tatt mini. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersVi er visst heldige ser jeg. Svigerforeldrene mine står opp med Snuppa og tar henne på natten og plasserer oss langt unna slik at vi skal få sove. skal de på jobb, så står selvsagt vi opp med dem.
|
|
|
#76 |
|
villende
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersMannen er A-menneske så han står som oftest opp. Hvis det er behov for det så står svigermor gjerne opp med Snupp, men en av oss pleier som oftest å stå opp for så å kubbe på sofaen hvis vi er trøtte. De gangene jeg har overnattet hos mamma så har hun stått opp, overnatter hun her så er det gjerne fordi jeg har behov for avlastning på søvnfronten (hun bor like ved oss.) Jeg har aldri bedt pappa om å stå opp når jeg også sover hos ham, da han er ekstremt trøtt om morgenen. Da går jeg heller og legger meg en times tid når han står opp. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersLillegutt overnatter forresten alene ca en helg annenhver mnd hos foreldrene mine utover den natten iblant jeg er der med han (hvis jeg ser en kino og sover der f.eks), og de plukker han opp etter barnehagen og gir han middag når ting ikke går helt i hop med jobbskjemaene en gang nå og da. Veldig bra! |
|
|
|
![]() |
|
|