Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Märtha skal ha barn igjen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-08, 11:35   #181
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Ikke minst takket være deg da.

Har du noengang sett at jeg har påberopt meg å ha en glorie på hodet?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 11:38   #182
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan neppe kalles barneskolemobbing å be deg dokumentere din påstand om at astrologi er vitenskap.

Gammel 14-03-08, 11:40   #183
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Heh nå måtte jeg inn og sjekke hvordan en tråd om Märthas graviditet kunne bli på 200 innlegg, her på FP!

Alt kan da skje på FP!

Gammel 14-03-08, 11:43   #184
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fruktflua: Hvis du ikke har behov for å utdype påstandene dine, så syns jeg heller ikke du bør bli fornærmet når noen ikke tror på deg. Det er ingen som krever at du bruker dyrebar tid på å forklare deg, men da må du også regne med at det du sier ikke blir oppfattet spesielt seriøst. Bare et vennlig tips.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 11:44   #185
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

La meg se:

1. Fruktflua er v. busy and important.
2. Astrologi er sant og riktig fordi Fruktflua bruker mye tid på det og sterkt og innstendig har erfart at det har noe for seg.
3. Folk som uttaler seg om astrologi uten å kjenne til astrologien i minste detalj, er arrogante barneskolemobbere. Det er ikke nok å ha en informert mening om at grunnprinsippene ikke holder vann.
4. Folk som bruker mye tid på nettfora, er tilbakestående og usikre mennesker som trenger å ta personlig grums ut på tilfeldig forbipasserende.

Charming.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)

Sist redigert av Toffskij : 14-03-08 kl 12:10. Årsak: Intet mindre enn to kommafeil. Tsktsk.
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 11:45   #186
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

La meg se:

1. Fruktflua er v. busy and important.
2. Astrologi er sant og riktig fordi Fruktflua bruker mye tid på det og sterkt og innstendig har erfart at det har noe for seg.
3. Folk som uttaler seg om astrologi uten å kjenne til astrologien i minste detalj er arrogante barneskolemobbere. Det er ikke nok å ha en informert mening om at grunnprinsippene ikke holder vann.
4. Folk som bruker mye tid på nettfora er tilbakestående og usikre mennesker som trenger å ta personlig grums ut på tilfeldig forbipasserende.

Du glemte

5. All of the above.

Gammel 14-03-08, 11:47   #187
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ojoj

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 11:47   #188
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

En ting er at dama er gift med sleipingen, men at hun i tillegg har sex med han?!? Og 3 ganger til og med!!

Gammel 14-03-08, 11:47   #189
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Du glemte

5. All of the above.

Og

6. Toffen er dritgod på oppsummeringer.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 11:48   #190
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke på hvor mange nivå jeg burde føle meg fornærmet over Fruktflua sitt innlegg, men jeg velger å overse det, og smile litt i skjegget over glasshuset som ble knust i det hun kastet rundt seg med store steiner.

Og jeg håper virkelig du tar til det Glitterchick sitt vennlige tips, det kan umulig skade.

Gammel 14-03-08, 12:01   #191
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg studere fysikk, og mener at utifra enkle fysiske regler så har planetenes plassering mye mindre innvirkning enn folk i umiddelbar nærhet.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 12:07   #192
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg studere fysikk, og mener at utifra enkle fysiske regler så har planetenes plassering mye mindre innvirkning enn folk i umiddelbar nærhet.

I innlegget til Fruktflua står det imidlertid at det ikke dreier seg om gravitasjon..? eller har jeg misforstått? Ja, ja, det får jeg aldri svar på ser det ut til.

Frutkflua: du får ha oss unnskyldt, det er som du sier, at det å kaste rundt seg med små utsagn om astrologi her og der kan oppfattes som en invitasjon til diskusjon, men det er selvsagt frivillig å delta videre i debatten, og du kan jo ikke hindre oss i å ha meninger om saken selv om du ikke ønsker å diskutere mer.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 12:09   #193
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Rånni Kjell Cato?

Jeg vrenger meg av latter, Cascaye!!

Gammel 14-03-08, 12:09   #194
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Fiskene

Formiddagen er preget av forstyrrelser og du risikerer å havne andre steder enn forventet. Si tydelig fra om du trenger arbeidsro. Kvelden vil by på morsomme opplevelser, selv om det er noen som tar av helt.

Så dette er ikke banna bein, altså?

(Sakset fra KG)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 12:16   #195
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sitat:

Kvelden vil by på morsomme opplevelser, selv om det er noen som tar av helt.

Ånei, er det for i dag? Da kan jeg vel se frem til enda en urolig kveld/natt med Hassel. Og hvordan sier man til en nyfødt baby at man trenger arbeidsro (eller ro generelt sett, da..)?

Gammel 14-03-08, 12:17   #196
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg har hørt argumentene om tyngdekraft fra nærliggende objekter blitt tilbakevist av astrologer tidligere. Så hvis det verken er tyngdekraften eller eventuell stråling fra himmellegemer som kan forklare påvirkingen, det være noe som vitenskapen rett og slett ikke kan forklare.

Wow! Nå tror jeg at jeg på snedig Erasmus Montanus-vis klarte å bevise astrologiens gyldighet.

Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 12:17   #197
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Ånei, er det for i dag? Da kan jeg vel se frem til enda en urolig kveld/natt med Hassel. Og hvordan sier man til en nyfødt baby at man trenger arbeidsro (eller ro generelt sett, da..)?

Det kommer jo alt an på om du er en fisk (eller kanskje en sexfisk?) eller ikke. :Pirker:

Jeg er veldig spent på hvilke morsomme opplevelser som kommer til å ta av jeg skal få oppleve hjemme med guttene i kveld. En spennende tråd på FP, kanskje? En barsk gjest på Nytt på Nytt? :spent:

Gammel 14-03-08, 12:19   #198
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det kommer jo alt an på om du er en fisk (eller kanskje en sexfisk?) eller ikke. :Pirker:

Jeg er veldig spent på hvilke morsomme opplevelser som kommer til å ta av jeg skal få oppleve hjemme med guttene i kveld. En spennende tråd på FP, kanskje? En barsk gjest på Nytt på Nytt? :spent:

Ja, jeg er fisk, ja, og jeg ser for meg at det er Hassel som tar av her i heimen, fortrinnsvis etter mørkets frembrudd.

Gammel 14-03-08, 12:21   #199
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Ja, jeg er fisk, ja, og jeg ser for meg at det er Hassel som tar av her i heimen, fortrinnsvis etter mørkets frembrudd.

Tenk, det hadde du aldri kunnet forutsett hvis det ikke hadde vært for astrologien.

Ja, jeg fjaser her. Ynnsjyll. Jeg synes det er morsomt å lese horoskop, og jeg synes det er morsomt at jeg er en så ekstremt typisk fisk, men å kalle det en vitenskap? Bollocks.

Gammel 14-03-08, 12:35   #200
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en ekstremt typisk vær. *deler*

Emneord
astrologi, englebarn, god dag mann økseskaft, hkh appollonius, jordmorologi, kvasivitenskap, noha filiokus septimus, prinsessebarn, uvitenhet gjør usikker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:00.