Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan starter du dagen din?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-08, 08:37   #21
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan starter du dagen din?

Jeg skulle ønske jeg startet morgenen like glamourøst som HI, men må innrømme at jeg kjente meg mer igjen i Skremmerens beskrivelse.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 08:46   #22
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er jeg i permisjon, og det muliggjør litt latere morgener. Men jeg synes jeg fortjener det når jeg ammer om natta.

Står vanligvis opp når Knerten ikke vil ligge lenger. Skifter på ham og gir ham som regel grøt før jeg dusjer. Så er det frokost på meg.

Om et par måneder er det tilbake til den gamle rutinen:
Klokka ringer, mannen sier "Fadese, klokka er halv sju", klokka ringer igjen og jeg kryper ut senga. Lillemor spretter som regel opp og vi to tar en dusj sammen.
Hun og pappaen spiser frokost mens jeg sminker og kler på meg. Hun pusser tennene, jeg smører matpakke og så drar vi. Noen ganger går jeg, ofte sykler jeg og noen ganger kjører mannen meg.

Når jeg begynner å jobbe igjen, blir det en vesentlig forskjell: Knerten skal ordnes til barnehagelevering. Jeg tror vi satser på frokost i barnehagen da.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 08:46   #23
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Ikke så mye glamour her, men ganske koselig for det da! Jeg våkner mellom 07 og 07.30, enten av meg selv, eller av at min mann står opp og plukker opp ettåringen fra rommet ved siden av. Da har han med seg henne + en liten flaske med melk til henne og legger henne tett inntil meg. Så ligger vi voksne og slumrer litt mens hun drikker melken sin. Når hun er ferdig er det slutt på slumringen, da er det nemlig tid for å klatre rundt på mamma og pappa, utforske våre ører, neser, øyne og brystvorter og generelt marke seg rundt i senga. Når jeg blir lei av å bli sparket i min høygravide mage står jeg opp og dusjer. Når jeg er ferdig i dusjen er som regel min mann også lei av markingen og har stått opp og begynt å kle på ettåringen, evt overlater påkledningen til meg mens han selv tar seg en dusj. Etterpå er hun i lekegrinda mens jeg lager frokost til oss to (min mann spiser sjelden frokost). Så sitter vi og spiser frokost, og om det er en vanlig barnehagedag tar min mann med seg henne i barnehagen før han går på jobb.

Nå er jeg i en litt sånn mellomsituasjon, har gått ut i permisjon så jeg jobber ikke, men har ingen baby enda heller. Regner med det blir mer å gjøre når vi har babyen her.

Gammel 17-03-08, 08:46   #24
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg skulle ønske jeg startet morgenen like glamourøst som HI, men må innrømme at jeg kjente meg mer igjen i Skremmerens beskrivelse.

Samme her. Jeg synes det å stå opp er helt jævlig. Beklager, men jeg har ikke et mer beskrivende ord. Jeg tvinger meg opp og det går greit bare jeg får en dusj. Det er altså det første jeg gjør. Så steller jeg meg, kler på meg og spiser. Pusser tenner og går på jobb. Det tar i underkant av en time.

Matpakker er klare dagen i forveien. Mannen står opp før meg og får klær på unger. Jeg hjelper til innimellom. Yngstemann får frokost i barnehagen og skolejenta får frokost mens jeg dusjer.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 08:52   #25
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Mannen står opp ca 06:30. Om ikke storebror allerede har krøpet opp i sengen til oss kommer han gjerne da. Like etter pleier vi å høre "alarmen" fra lillesøster sitt rom også. Begge ungene plasserers i dobbeltsengen, setter på tegnefilm og dusjer med døren åpen sånn at jeg kan se at de ikke finner på for mange sprell. Kler meg, sminker meg og prøver å få håret til å se noenlunde ut før jeg går på kjøkkenet for å lage matpakke til meg selv. Ungene kles på, og så bærer det til barnehagen (da er kl stort sett rundt 08). Er på jobb ca 08:30, spiser frokost og drikker te mens pc'en starter opp.

Lite yoga og eksklusiv kaffe her...

Gammel 17-03-08, 08:53   #26
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

De dagene vi kan sove lenge vekker ungene meg klokken 06 og lurer på om det er lenge til det er mat og barnetv. De dagene vi må ut av døren må jeg slite to trøtte og sure unger opp av sengen.
Så er vi tre stykker inne på badet som er 5 kvm og de ligger på gulvet og vil ikke vaske seg og vil ikke kle på seg. Klok av skade vet jeg at det var lurt at jeg dusjet kvelden før, og kaster litt kaldt vann i ansiktet.
Så spiser jeg havregryn med melk mens jeg ser på hvor mye lillesøster griser med maten. Så tvinger jeg dem til tannpuss. Deretter maser jeg dem inn i yttertøyet og vi drar. Hvis vi er heldige slipper jeg å skrape en halvmeter is av bilen.

Gammel 17-03-08, 08:56   #27
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Uten mann hjemme:

Klokken ringer 0600, jeg står opp, går på do, dusjer, tørker meg, greier håret, pusser tenner, legger mascara.

Vekker mini, kler på ham, vekker storebror, han kler seg selv.

Lager frokost og matpakker, spiser og leser avisen, kler oss og går ca 0725.

Mann hjemme:
Klokken ringer 0600, jeg står opp, går på do, dusjer, tørker meg, greier håret, pusser tenner, legger mascara.

Lager frokost og matpakker, spiser og leser avisen, kler oss og går ca 0720.

Når mann er hjemme begynner jeg på jobb 0730 og når han er borte begynner jeg 0800.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 09:00   #28
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Våkner hver morgen av en av ungene, gjerne i 06.30 tiden. Da er det pupp i senga før vi drar oss inn på badet. Steller ungene, sender de inn på storebror sitt rom for å leke. Så kan jeg stelle meg og ordner deretter på rommene vi har sovet i. Frokost ca 1 time etter vi har våknet.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 09:05   #29
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Klokken ringer 06.00, jeg snoozer. Klokken ringer 06.10, jeg snoozer igjen. Klokka på mobilen ringer 06.15, jeg snoozer den også. Klokka ringer 06.20, jeg drar meg ut av senga. Vakler bort til kjøkkenbenken og skrur på radio på full guffe, og vannkoker, og drar meg mot badet. På veien stopper jeg innom rommet til jentene, skrur på lyset, og sier de må stå opp. Kaster litt vann i trynet, og sjekker om håret tålte at jeg la meg med det vått i kvelden før. Sjekker at jentene er oppe(lillemor ligger nå vanligvis på badegulvet), og tar på meg det jeg la frem kvelden før. Hjelper Lillemor med det hun trenger hjelp med, og fikser så frokost til dem. Lager også er kopp te til meg selv, som jeg tar med ut på badet. Sminker meg, fikser litt på håret(les:grer det og setter evt i en strikk om det ser skikkelig sov'ete ut), pusser tenner, sjekker at Storemor har lagt matboksen i sekken, og tatt med seg en flaske vann. Så fikser jeg håret til Lillemor, og pusser tennene hennes, mens Storemor klarer seg noenlunde selv. Storemor er ute av døren 7.30 for å rekke de andre jentene, Lillemor og jeg kan drøye 10 min til. Disse 10 min brukes vanligvis til å sjekke at katten har mat og vann, lage latte til min fantastiske thermoopp, og få på oss ytterklær. 07.40 er vi ute av døren, trøtte i trynet.

Gammel 17-03-08, 09:06   #30
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pang sier det i rommet. Da går smokken i gulvet, og klokken er ca 07.00.
Jeg våkner og snur meg veeeldig sakte for å ikke gjøre lillebror oppmerksom på at jeg er våken, og så gjennomfører jeg et strekkerituale for å få muskler og ledd i gang. Så står jeg opp og løfter opp poden, og forsøker meg på om han er i humør til å ligge litt i sengen og kose med oss. Det har han vært mye i det siste, og det er så kos! Og så står vi opp, går på badet og tar av pysjen og bleien og setter ham på potten og meg på do. Så mens han sitter på potten, så vasker jeg meg og kler på meg (etter jeg fikk nøstebarn-nattkjolen, så er det bare stillongs og sokker i tillegg til den). Så kler jeg på og vasker lillebror mens vi prater og pludrer og koser oss og bruker god tid før vi går inn i stuen. Der leker lillebror mens jeg går i gang med å lage koke grøt til storebror, og så kommer storebror og sier god morgen og jeg prøver å få ham til å ta på seg ullundertøyet i det minste mens jeg lager ferdig hans grøt og lillebrors grøt. Så serveres de frokost, og mens jeg mater lillebror så maser jeg på at storebror må huske å spise (prater og leker i stedet). Så sørger jeg for at storebror får klær på seg og pusser tenner og får på dress og sko til han skal ut døren og gå på skolen. I mellomtiden har mannen stått opp og laget nistepakker til ungene og frokost til meg, og så kler han på lillebror og kjører ham til barnehagen. Da klokken ca 09.00 og det er det min tur. Da spiser jeg frokost og koser meg litt på nett samtidig. Og så går jeg i dusjen.

Gammel 17-03-08, 09:07   #31
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg spretter opp av senga i ett eneste stort byks, stiller meg midt i leiligheten og hyler: HER BLIR DET LIV -RAI RAI! Da våkner mannen og begynner på første vers: "Endelig vart det helg/ har findressen klar og ei nyvaska skjort/ Her e inga tid å mest'/ om uka går seint så går helga alt for fort."

Vi har øvet inn en dans til sangen, som innebærer påkledning, smøring av frokost og matpakker og vekking og stell av minsten. Når sangen er ferdig og alle er påkledd, mette og gode har vi en lang, varm gruppeklem før han går på jobb og jeg drar til barnehagen, så skole.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 09:16   #32
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

rajraj:

Gammel 17-03-08, 09:31   #33
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Dagene starter som regel med at jeg åpner det ene øyelokket for å se om det stemmer at Lille er våken. De siste dagene har klokka vært ca. 6.30 og jeg er i koma. Hun løftes opp av sin seng og enten får hun pupp med en gang eller så legges hun ned ved siden av meg og jeg håper hun kan sove litt til. Av og til gjør hun det og av og til ikke. Da er det bare å stå opp, ta morgenstellet på henne. Legger henne på teppet hennes så hun kan leke, går så på badet for å vaske meg selv. Lager og spiser frokost mens jeg leser FP. Etter det tar vi dagen som den kommer med pupping, soving, trilleturer, leking og besøk. Ganske deilig å være i permisjon

Gammel 17-03-08, 09:35   #34
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

rajraj: Mer! Jeg er veldig nysgjerrig på hvordan resten av livet i en DDE-musikal arter seg.

For å svare HI: Jeg kommer til meg selv litt over åtte, da sitter jeg på sykkelen og er så godt som framme på jobb. Alt før det er heller uklart, og jeg tar intet ansvar for hva som kan ha skjedd. :morgenstund hører ingensteds hjemme i grunn:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 09:39   #35
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

rajraj: Mer! Jeg er veldig nysgjerrig på hvordan resten av livet i en DDE-musikal arter seg.

Å, du vet. Vi kjører E6 og diverse.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 09:48   #36
Oschi
Nykommer

Hvor: UK
Oschi er litt kul
Standard

Blir vekket mellom 6:30 og 7:30 av to vekkerklokker på henholdsvis 6 og 3 år, dette uavhengig av hverdag, helligdager eller ferier.
Trekker på meg morgenkåpen, skrur på IsoMacen på kjøkkenet. Finner klær til jentene. Kler på dem, sørger for at de pusser tenner, grer håret deres og lager frisyrer. Inn igjen på kjøkkenet, lager meg en cafelatte. Tasser inn i stuen, drikker latte med Macen på fanget. Mannen lager frokost. Spiser frokost, familien sammen. Barna rydder inn mat, mens jeg hopper i dusjen. Mannen og elstejenta forsvinner ut av døren. Jeg lager meg en latte til. Så begynner dagen en halv time senere.

Gammel 17-03-08, 10:00   #37
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skulle ønske jeg hadde en start på dagen lik rajraj, men sannheten er at starten på dagen minner mistenkelig om den torsk beskriver.

Mannen beskrivelse av min start på dagen er følgende: Vekkerklokken min ringer, jeg skrur den av i søvne. Han drar meg opp, styrer meg mot badet og do. Når jeg er ferdig der så fører han meg inn på kjøkkenet, plasserer meg i en stol og putter en kopp kaffe i hånden min. Resten går på innebygde reflekser jeg har. Jeg er ferdig dusjet, påkledd og sminket når jeg våkner, like imponert over meg selv hver eneste dag.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 10:17   #38
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Tja. Opp rundt 6-7-8. Eldste våkner somregel først, og ser ofte på barnetv el. mens jeg dusjer. Vesla våkner og ser tv elelr er på badet med meg, jeg steller meg selv, finner frem klær til eldste og steller og kler på minsta. Så er det ned å spise frokost, lage matpakker og ut døren etterhvert. Vi har god tid nå som jeg er sykmeldt. Men de er somregel i bhg, korte dager.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 10:23   #39
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tulip, her.

For meg er mitt faste morgenenrituale et must, uten kjenner jeg at noe vesentlig mangler resten av dagen...

Her er mitt hellige morgenrituale ;
Det aller første jeg gjør når jeg kommer ut på badet, er å ta på radioen på kanal 24 . Jeg drikker et glass kaldt vann, før jeg tar en vaaaarm dusj. Så rusler jeg ut på kjøkkenet, trykker på min uunnværlige Nespresso maskin (mine utvilsomt best anvendte penger de siste 5 år !) og får servert en rykende fersk espresso med nydelig brunt skum på toppen. Denne nytes på badet . Etter ansiktskrem gjennomfører jeg en enkel yogaøvelse, Soltilbedelse - man kan simpelthen føle hvordan blodomløpet får seg en kickstart etterpå. Når sminken er på og den lille espresso er tom, går turen til minstens morgenstell før det bærer av gårde til jobb. Mannen tar seg av eldstedattera, så sant han er hjemme da.

Hvordan ser din morgen ut???

...ikke som din, ihvertfall!

Jeg har ansvaret for¨å få avgårde to bhagegutter, så det er ikke noe som helst rom for en myk start på dagen - er fornøyd med en rask dusj og racerpåføring av sminke....
Ellers går all tiden med til å vekke, kle på og rundsnakke to små til å komme seg avgårde så smooth som overhodet mulik, slik at mor kan komme seg avgårde på jobb.

Det har tatt tid å få en bra nok start på dagen (har vært uendelig med nykker ved påkledning og levering) til at jeg faktisk rekker jobben i god nok tid til å spise litt og ta en kopp kaffe dør dagen starter.
Det er jeg strålende fornøyd med!

Gammel 17-03-08, 10:29   #40
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå er jeg sykmeldt, så da er det rolige morgener her i huset. Ungene våkner mellom 07.30-09.00, og de har oppdaget NRK super. Så i stedet for å komme inn til meg, så lister de seg ned trappa og ser TV, helt til jeg får dratt meg opp av senga i nitida. Da får de frokosten sin foran TV'n, og jeg spiser min foran data'n.

Vi følger det samme ritualet om de skal i barnehagen eller ei. Om de har fridag slår vi av TVn før 10 engang.

Mannen drar på jobb mellom 06.30-07.00, så han ser vi ikke så mye av.

Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:46.