Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva synes partneren om ditt forumbruk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva mener partneren din om forumbruken din?
H*n synes det er morsomt og er aktiv selv. 14 8,75%
H*n synes det er greit, men er ikke aktiv selv. 70 43,75%
H*n synes det er greit, men klager når det blir for mye. 36 22,50%
H*n synes jeg bruker alt for mye tid på det. 17 10,63%
H*n synes det er kjempeteit, og skjønner ikke vitsen. 9 5,63%
Det skal du bare drite i! 4 2,50%
H*r ikke partner så jeg gjør som jeg vil. 10 6,25%
Deltakere: 160. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-08, 15:50   #41
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes partneren om ditt forumbruk?

H*r ikke partner så jeg gjør som jeg vil. Med a.

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Snu ryggen til en 5-årig nerd i fem minutter og se hva som skjer!

Også skvatt jeg litt, jeg trodde eksen hadde lurt seg inn her.

Gammel 16-03-08, 16:06   #42
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Mannen sitter mye foran sin egen PC og redigerer musikk, pluss at han er innom et Zappa-forum, så han har ikke så mye han skulle sagt. Men han hinter litt om jeg i perioder er vel nettete - på samme måte som jeg ymter frampå dersom han er helt oppslukt av et eller annet musikkprosjekt og burer seg inne med hodetelefonene sine. Jeg har ihvertfall ørene tilgjengelig når jeg sitter på data'n.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 17:04   #43
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er så nysingel at jeg uten å tenke meg om krysset av for at han syns det er greit, men ikke er aktiv selv.

Gammel 16-03-08, 17:05   #44
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Han syns det er helt greit men er ikke aktiv selv.

Gammel 16-03-08, 17:09   #45
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Hva synes parteneren om ditt forumbruk?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Han syns det er greit, men er ikke aktiv på forum selv. Men bo foran pc'n, det gjør han.

Som jeg skulle sagt det selv.

Gammel 16-03-08, 17:10   #46
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Han syns det er greit, men klager hvis jeg overdriver.

Gammel 16-03-08, 17:12   #47
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er så nysingel at jeg uten å tenke meg om krysset av for at han syns det er greit, men ikke er aktiv selv.

Jeg var i nærheten jeg også.

Gammel 16-03-08, 17:35   #48
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han syns det er greit, men klager hvis han syns det blir for mye. Og så leser han innimellom over skulderen min når jeg dør av latter. (Sånn som jeg nettopp gjorde av "Eriken" til Inagh.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 17:36   #49
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Han synes det er greitt og er ikke aktiv selv. Men det hender han klager om det blir litt mye. Eller rettere sagt trekker litt i meg om hva det er med den pc som er så fantastisk osv.

Gammel 16-03-08, 17:37   #50
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

det holdt jeg på å gjøre også.. nysingel og nysingel, det sitter i lenge.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 19:46   #51
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Gubben her er av og til skikkelig sur for at jeg sitter her. Kan jo skjønne det når jeg setter meg ned ved 19 tiden, ja og blir sittende.....
Han er ikke på noe forum selv.

Gammel 16-03-08, 20:29   #52
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Erik.

Han skjønner ikke vitsen, men syns det er greit og er ikke aktiv på forum selv. Han bruker minst like mye tid foran pcen som meg, men spiller spill og ser tv-serier etc istedet for å henge på forum.

Gammel 16-03-08, 21:05   #53
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han synes det er greit, det plager ham sjelden, dog hender det vel at han blir "litt" muggen for at jeg ikke svarer fort nok når han spør om noe. Jeg har oppfordret ham til å melde seg inn, så kan han bare spørre meg her. Da ville han jo fått svar med en gang.

Gammel 17-03-08, 00:00   #54
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sitat:

H*r ikke partner så jeg gjør som jeg vil

Det er uansett mitt svar.

Gammel 17-03-08, 02:56   #55
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Jeg måtte stemme "Det skal du bare drite i! ", men han synes det er helt greit - er ikke aktiv selv. Likevel er han overlykkelig når jeg drar fra pc for da kan han spille fotball manager.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 10:31   #56
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han er så opptatt med alt mulig rart selv at det ville vært totalt urimelig om han klaget på at jeg bruker mye tid på forum. Det er vel det jeg har sagt når han har spurt om jeg har tenkt til å være lenge på nett en kveld eller noe sånt. Han er selvsagt enig med meg i det.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 13:41   #57
Ke@
Aktiv

Ke@ sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
Ke@ er litt kul
Standard

H*n synes det er greit, men er ikke aktiv selv.

Gammel 17-03-08, 14:15   #58
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Han synes det er greit, men av og til blir det litt mye. Han er ikke aktiv på forum selv.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 22:03   #59
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Han bryr seg ikke. Han spiller wow minst 5 timer i hverdagen og nær det dobbelte i helgene så han kunne jo bare våge å kommentere hva jeg driver med !

Gammel 17-03-08, 22:12   #60
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Han bryr seg ikke. Han spiller wow minst 5 timer i hverdagen og nær det dobbelte i helgene så han kunne jo bare våge å kommentere hva jeg driver med !

Og derav tittelen under nicket ditt?

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.