Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva synes partneren om ditt forumbruk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva mener partneren din om forumbruken din?
H*n synes det er morsomt og er aktiv selv. 14 8,75%
H*n synes det er greit, men er ikke aktiv selv. 70 43,75%
H*n synes det er greit, men klager når det blir for mye. 36 22,50%
H*n synes jeg bruker alt for mye tid på det. 17 10,63%
H*n synes det er kjempeteit, og skjønner ikke vitsen. 9 5,63%
Det skal du bare drite i! 4 2,50%
H*r ikke partner så jeg gjør som jeg vil. 10 6,25%
Deltakere: 160. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-08, 22:15   #61
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes partneren om ditt forumbruk?

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Og derav tittelen under nicket ditt?

Som jeg lenge trodde var "W.O.Whatever". Men det blir i grunn mye av det samme.

Mannen har ikke klaget, så da er det vel greit. Han er aktiv på forum selv.

Gammel 17-03-08, 22:21   #62
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han synes definitivt at jeg bruker for mye tid på dette, og jeg er forsåvidt helt enig.

På den annen side så ser både han og jeg nytten av dette.

Gammel 17-03-08, 22:42   #63
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Og derav tittelen under nicket ditt?

Ja ! Møkkalei.

Gammel 18-03-08, 13:00   #64
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

H*n synes det er greit, men klager når det blir for mye.
Det er egentlig løgn, han bryr seg ikke og bruker mye tid på PC/nett selv. Men JEG bryr meg når jeg bruker for mye tid på forum. Da får jeg han til å stenge tilgangen for meg så jeg får gjort jobben min og mammatingene mine og annet rart. Men nå er det påskeferie .

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 13:11   #65
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes parteneren om ditt forumbruk?

Han synes det er greit, men sier ifra om det blir for mye av det. Etter at ungene har lagt seg er det dermed fritt fram. Voksenliv, hva er vel det?

Gammel 18-03-08, 15:58   #66
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Riktig svar er: Han synes det er greit, men skjønner det ikke.

Han sier i fra når han synes det har blitt for mye og i de tilfellene har nok vært berettiget.

Gammel 18-03-08, 19:55   #67
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Han har aldri kommentert det.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 22:42   #68
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Han syns det er greit, men så spiller han en del spill på data, ps2 og 3, så han sitter ikke akurat med henda i fanget og kjeder seg.

Gammel 19-03-08, 17:48   #69
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Her synes Sambo at slike forum er skikkelig teite og forstår ikke hvorfor jeg vil holde på med det.Det har vel noe med å gjøre at han forbinder alt med NM (eller "Nybaktpsykomamma" som han kaller det..), som var det første forumet jeg var på, og at han så mange lamme barselstråder av typen "Vi var på helsestasjonen i dag og tallene var..." (som man jo er/kan være oppriktig intressert i en periode i barselstida!)

MEN...Det er ikke rent sjeldent at han er inne og kikker på ulike diskusjoner og engasjerer seg i debatten (les: forteller meg hva han synes om temaet) her inne på FP. Han har jo barn og er spesielt opptatt av alle diskusjoner om barnehager, iom. at han jobber i bhg selv.
Her om dagen ferska jeg ham i å skulle svare i en tråd med min profil!
Jeg gav ham beskjed at nå er det på tide at han oppretter en egen brukerkonto her inne. Men han er selvsagt for stolt til det!

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 14:46   #70
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Han synes det er helt ok, han spiller mye på pc selv.

Gammel 20-03-08, 14:50   #71
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Han syns at det er teit. :fornærmet: Det er likevel greit. Han er mer på nett enn hva jeg er. :sådetså:

Gammel 20-03-08, 15:27   #72
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Han synes det er greit, og til tider ganske kjekt også. Er det noe vi lurer på er dert jo bare å sjekke her. Noen ganger synes han nok det blir for mye, men han vet bedre enn å klage foreløpig.

Kaija er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 12:51   #73
lillesolsikke
Nybegynner

Medlem siden: May 2008
lillesolsikke har et hav av muligheter foran seg
Standard

han blir litt nysgjerrig av og til, og lurer på om det er så mye å snakke om her inne!

lillesolsikke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 15:14   #74
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg snur litt på flisa og svarer om jeg synes om partneren min sitt forumbruk:

Jeg kan ikke noe for det, men jeg syntes ikke det var særlig gøy når partneren min var en av to menn eller noe sånt som var på et skravleforum bestående av nesten bare kvinner.

Det hjalp ikke mye at en av dem var en eks av han heller.

Og likte heller ikke da han begynte å møte de IRL

Var mest irritert ang dette tidlig i forholdet, men nå har hat heldigvis slettet seg fra det omtalte forumet. Nå er vi begge medlem her da, så da kan jeg følge med han litt

Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 16:39   #75
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Til tider kan det bli litt mye på forum både for han og meg (han er aktiv på et annet). Ellers syns han det er greit, for da kan han være på sitt forum med god samvittighet.

Gammel 02-05-08, 17:11   #76
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Jeg snur litt på flisa og svarer om jeg synes om partneren min sitt forumbruk:

Jeg kan ikke noe for det, men jeg syntes ikke det var særlig gøy når partneren min var en av to menn eller noe sånt som var på et skravleforum bestående av nesten bare kvinner.

Det hjalp ikke mye at en av dem var en eks av han heller.

Og likte heller ikke da han begynte å møte de IRL

Var mest irritert ang dette tidlig i forholdet, men nå har hat heldigvis slettet seg fra det omtalte forumet. Nå er vi begge medlem her da, så da kan jeg følge med han litt

Nå kom jeg på at den omtalte eksen visstnok er her inne også

Gammel 02-05-08, 17:21   #77
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Han syntes i starten at det var utrolig teit og så ikke vitsen. Tror han trodde alle på nett var rare, peoder og diverse andre ting. Nå har han møtt noen og har skjønt at det er normale mennesker på forum også. Han synes det er helt greit og spør ofte om jeg ikke kan spørre nettverdenen om et eller annet. Litt mye tid går det jo med, men som regel synes han det er helt greit nå.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 17:27   #78
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå kom jeg på at den omtalte eksen visstnok er her inne også

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 17:31   #79
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Er du en hunkjønnet torsk altså :hm:

Jeg får prøve å leve med det denne gangen da, han har visst foreløpig bare skrevet 5 innlegg så..

Gammel 02-05-08, 20:50   #80
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er du en hunkjønnet torsk altså :hm:

Eventuelt så er det enda mer du ikke vet om mannen din enn du trodde det var.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:30.