|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20 000,-, hva ville du gjort med dem?Bestilt kantstein og snøfreser.
![]() |
#42 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20 000,-, hva ville du gjort med dem?Til oppussing.
![]() |
#44 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20000,- hva ville du gjort med dem?Dragsuget. Sovesofa til halvveis rydda gjesterom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20 000,-, hva ville du gjort med dem?Ea;
![]() |
#46 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20 000,-, hva ville du gjort med dem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20 000,-, hva ville du gjort med dem?De hadde gått til stamp |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20 000,-, hva ville du gjort med dem?Da hadde nok 50 års gaven til mamma vært innen rekkevidde,og jeg kunne vært med |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20 000,-, hva ville du gjort med dem?Da hadde jeg laseroperert øynene.
![]() |
![]() |
#50 |
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20 000,-, hva ville du gjort med dem?Hadde nok blitt buffer, ja. Nå ha jeg bare en tusenlapp igjen på bufferkontoen, så det hadde vært deilig å fått fylt den litt igjen!
![]() |
#51 |
Come what may...
|
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20 000,-, hva ville du gjort med dem?
![]() |
#52 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20 000,-, hva ville du gjort med dem?Vi hadde nok brukt pengene på en liten ferietur, og det som hadde blitt igjen hadde nok blitt brukt til vi skal flytte til høsten. Åh, det hadde vært deilig med så mye penger på èn gang! :drømmer om den store lottogevinsten:
![]() |
#53 |
One of These Days
|
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20 000,-, hva ville du gjort med dem?Tja, ville nok betalt et par avdrag på billån og boliglån med dem, men det hadde betydd at vi hadde hatt bedre råd når sommerferien kom. Tror nok ikke vi hadde reist langt, men litt romsligere budsjett på ferie hadde gjort seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20 000,-, hva ville du gjort med dem?Jeg tror jeg ville brukt dem til å innrede kjølerom. Eventuelt en langhelg til New York med Løvemannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20 000,-, hva ville du gjort med dem?Hadde nok gått litt pener til mange forskjellige ting. Rett og slett litt romsligere økonomi i noen måneder.
![]() |
![]() |
#57 |
Passiv
|
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20 000,-, hva ville du gjort med dem?Betalt ned billån. |
![]() |
![]() |
#58 |
--
|
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20 000,-, hva ville du gjort med dem?Jeg hadde nok kjøpt ny TV. Håper ikke Stikka leser her, jeg har nemlig sagt at vi ikke skal ha TV i stua noe mer etter at den er pakket bort mens vi har pusset opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20 000,-, hva ville du gjort med dem?20 000 er såpass lite at det bare ville forsvunnet mer eller mindre av seg selv i det store dragsuget. Jeg og mannen fikk vel det i ekstrabetaling denne måneden -jeg fikk betalt 10 for en ekstrajobb, og mannen fikk 14 (men dog brutto) i bonus. Har ikke sett noe til dem, nei. De gikk nok til regninger og forbruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20 000,-, hva ville du gjort med dem?Hadde kjøpt canon digitalt speilrefleks kamera
![]() |
|
|