|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#3 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan klarer dere det??Vaskehjelp er en fin ting
![]() |
#4 |
--
|
![]() Sv: Hvordan klarer dere det??Klarer og klarer, jeg gjør nå så godt jeg kan. Problemet mitt er at jeg ikke klarer å slappe av før det sånn jevnt over ryddig. Litt sånn Monica i Friends tendenser dessverre |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan klarer dere det??Jeg slapper utmerket av selv om det ser bomba ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hvordan klarer dere det??Jeg klarer det ikke, rett og slett. Nå som vi så smått begynner med oppussing av nyhuset vurderer jeg å la kaos være kaos en stund her. Og krysse fingrene får at vi ikke får besøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvordan klarer dere det??Gode rutiner og enige om at vi ikke trives med rot og bøss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan klarer dere det??
Slik er det hjemme hos oss også! Ikke noe vanskelig i det hele tatt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvordan klarer dere det??Jeg jobber 100%, mannen jobber 121% og barna går på skole og i barnehage.
![]() |
#11 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Hvordan klarer dere det??
Jøss, med tre hunder må jeg støvsuge hver dag og jeg tørker også støv nesten daglig. Det er ei sol som kommer inn i lav høyde for tiden og avslører alt mulig rart. Men å vaske hus, gjør jeg når det trenges.
![]() |
#12 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvordan klarer dere det??I perioder er det så mye å følge opp i forhold til ungene. Aktiviteter som de skal på, foreldremøter, samtaler osv. Da er det helt umulig å holde det rent og pent. Jeg har en fjortenåring som er en rotekopp uten sidestykke. Hun legger fra seg noe over alt. Jeg går etter og roper at hun må komme å ta etter seg.....grrrr...... skulle tro at hun da skjønte at det lønner seg å ta etter seg, men nei da..... Den teksten kisha fikk passer nok godt hos oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hvordan klarer dere det??Både mannen min og jeg deler på det og tar det litt etter litt. Nå har jeg lungebetennnelse og skal ikke gjøre en shit. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|