|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått galt?
Du glemte å nevne at du hadde med deg en ganske så ny baby. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått galt?Når vi er inne på gnien...
![]() |
#65 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått galt?
Er dette naboer dere vanligvis er sosiale med, siden de faktisk fant på å reise sammen med dere?
![]() |
#66 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått galt?For å si det på den måten: Vi har lært. Og reiser ikke på lang ferietur med venner igjen, uansett hvor gode venner vi er.
![]() |
![]() |
#67 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått galt?Det er kun min mor jeg ikke drar på ferie med igjen. I alle fall ikke alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått galt?Helt katastrofe var det kanskje ikke, men vi hadde en temmelig slitsom ferie for noen år siden da jenta vår var to, og vi reiste sammen med en annen familie som da hadde en treåring. Treåringen var grei hun, så lenge alle danset etter hennes pipe.. og det forventet foreldrene at vi også gjorde, slik at dagene skulle foreløpe så smertefritt som mulig. Ved måltidene var det et evig styr, hun ville alltid ha maten til vår datter, enten de hadde fått det samme eller ei. Og da mente foreldrene at vi burde bytte om på tallerknene, og om vi ikke gjorde det så var det vår skyld at Hennes Høyhet gikk helt i vranglås. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått galt?Heldigvis ingen skrekkhistorier å komme med.
![]() |
![]() |
#71 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått galt?Bokormen: Hadde jeg vært i den situasjonen vet jeg ikke om jeg hadde klart å holde hodet kaldt! Kjenner jeg blir irritert bare av å lese det du forteller..
![]() |
#72 |
trøtt
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|