|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et år | |||
| Mer enn 20 000 kr |
|
14 | 13,33% |
| 15 000 - 20 0000 kr |
|
9 | 8,57% |
| 10 000 - 15 000 kr |
|
19 | 18,10% |
| 5000 - 10 000 kr |
|
14 | 13,33% |
| 4000 - 5000 kr |
|
12 | 11,43% |
| 3000 - 4000 kr |
|
10 | 9,52% |
| 2000 -3000 kr |
|
5 | 4,76% |
| 1000 - 2000 kr |
|
7 | 6,67% |
| Mindre enn 1000 kr |
|
2 | 1,90% |
| Det aner jeg ikke/det har du ingenting med |
|
13 | 12,38% |
| Deltakere: 105. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årOver 20.000, bare på meg selv. Detter er inkl. sko. Elsker fint tøy og har totalt støvlett-dille. I tillegg har jeg en jobb hvor jeg blir sett på veldig mye, og da må jeg føle meg velstelt for å trives.
|
|
|
#42 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et år
Jeg mener bestemt at jeg ikke har svart belte i shopping, men jeg skjønner rett og slett ikke at dette er fysisk mulig. Inkludert sko, liksom? Har du virkelig ikke kjøpt noe som helst på 4 år? Du får jo ikke sokker og undertøy for den prisen. Jeg mener ikke å være kjip, men jeg forstår rett og slett ikke at det går an. Man sliter jo på klær og at man ikke fornyer noenting på flere år - jeg skjønner ikke.
|
|
|
#43 |
|
weird
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årTil nå har det nok vært under 1000,-
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årKun til meg selv er det under 1000 kr i snitt, inkl ytterklær og sko.
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•´*•.¸(*•.¸♥Gutt 99-01 og 03♥¸.•*´)¸.•*´ Sist redigert av Michayla : 09-03-08 kl 03:03. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
både her og der
|
Veronal skriver at hun har brukt 1000-2000 kroner årlig siden 2004, dvs. hvert år.
|
|
|
#46 |
|
*_*
|
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årStemte 5000-10 000. Men etter et kjapt regnestykke ser jeg at jeg nok er mer på 3-4000. Bruker veldig lite på klær. Det blir mest sokker, truser, t-skjorter og sånn. Det som trekker opp gjennomsnittet er sko. Det blir liksom ikke ordentlig vår før jeg har kjøpt meg nye sneakers. Ei heller sommer før et par sandaler er på plass.
|
|
|
|
#47 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årMannen min mener jeg bruker mye penger på klær (han skulle jaggu vært medlem av FP, så han forstod at jeg er "snill" hva pengesløsing på klær angår). |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Come what may...
|
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årDet blir en går ut endel penger til klær, for hele familien i løpet av 1 år.
|
|
|
#49 |
|
weird
Nå var det ikke meg du spurte, men jeg svarer allikevel.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Absolute Beginner
|
Om man må så går det an å handle halv pris av rød pris, handle brukt, gå på økonomisko, hamste 10 kr-sokker, handle kun når det trengs, ikke fordi man har lyst. Det er ikke morsomt, men det går an. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årHvor mye jeg bruker på klær til meg selv eller med barna (og mann)? |
|
|
|
|
|
#52 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et år1000 - 2000 kr. Bare på meg selv.
|
|
|
#53 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årJeg vil anta at jeg bruker ca. 3000,- på klær hvert år. Det blir en del klær ut av det, siden jeg i hovedsak handler på Kapp Ahl, H&M og lignende. Sko er ikke inkludert.
|
|
|
#54 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årJeg bruker mellom 4000 og 5000 kr på klær til meg selv i året, tenker jeg.
|
|
|
#55 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årBruker over 20.000 per år til klær, sko og div. stæsj. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årHar ingen anelse, og ikke orker jeg å tenke på det heller
|
|
|
#57 |
|
intro
|
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årDet blir nok en av de øverste kategoriene, ja, selv om jeg handler mest billig og elsker salg. Hvis sko skal tas med, blir det garantert over 20 000.
I’m out of here. Sist redigert av Bluen : 27-03-08 kl 12:45. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årFor meg går det veldig i perioder. Når jeg føler meg ille kjøper jeg ikke klær, når jeg føler meg fin kjøper jeg mye. Det bikker nok ikke 5000 kr i året uansett, jeg er ikke opptatt av merker og liker salg.
|
![]() |
|
|