|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
flisespikker
|
![]() Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?
Fellesmiddag i femtiden er utelukket for oss, slik vi gjør det nå. Vi spiser middag i seks-/halv syv-tiden, og det er Podens siste måltid før leggetid.
![]() |
#82 |
|
![]() Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?alfaMannen jobber fullt. Jeg leverer barna (eller han kommer innom på vei til et eller annet og plukker de med seg) ganske sent, han slutter på jobb 16, tar med barna hjem etter jobben, og hvis jeg da har vært smart og handlet så jeg kan lage middag til de kommer hjem, er det middag mellom fem og halvseks. Ellers går det en halvtimes tid til. Ungene har da spist frokost hjemme, formiddagsmat og ettermiddagsmat i barnehagen, middag hjemme og kveldstmat sånn 19-ish, hvis de er sultne da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Jeg jobber i barnehage med ca 100 barn, og vi åpner 06.45. Ca kl 06.35 begynner bilene å komme til p-plassen, i håp om at de får komme inn (at vaskerene ikke har låst døra osv). Har alltid en del unger før 07, men storinnrykket skjer som regel mellom 7.30-08.15.
![]() |
#84 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Jeg snakket med en førskolelærer i helga, og hun sa de hadde alle ytterpunkter, også dem som hadde ungene der 11 timer (hele åpningstiden), og nektet barnehagen å la barna sove på dagtid, samme hvor trøtte de var, for de skulle i seng klokka 19.
![]() |
#85 |
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er trist å høre at det er slik, men for noen er det vel et "must" for å få tidskabalen til å gå opp. Jeg vet hvertfall selv at jeg ville ha gjort mitt for å unngå noe slikt.
![]() |
#86 |
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Jeg er i den "priviligerte" situasjon at jeg jobber turnus, og leverer da snuppa mellom 0930-1100 de fleste dager, ca hver 6.uke jobber jeg 0800-1500, da må jeg levere 0730. Barnehagen åpner 0700. Pleier å være ca 5 barn på avdelingen de dagene jeg leverer 0730. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
anglofil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er tragisk hvis noen kommuner tillater 11 timer per dag. I Oslo kommune er det maks 9 timer per dag som er lovlig oppholdstid. 11 timer x 5 dager = 55 timer per uke, det burde rett og slett ikke være lovlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Blir vel meg det da.
![]() |
#89 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Barnehagen til poden er åpen fra 07:30 til 16:30.
![]() |
#90 |
Glamorøs
|
Hos oss er barnehagen åpen til 1700, og de aller fleste blir hentet fra rundt 1600. Den siste halvtimen er det kanskje 3-5 barn igjen.
![]() |
#91 |
Textrovert
|
![]() |
#92 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Vi leverer ca kl 8 og henter igjen ca 15.30. Jeg synes det er lange dager for henne, men vi deler oss sånn at jeg leverer og han henter.
![]() |
#93 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Jeg leverer relativt sjelden, men hun pleier å være i barnehagen rundt åtte. Hun er aldri først.
![]() |
#94 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#95 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Barnehagen ligger såpass langt unna at det blir mannen min som må levere på vei til jobb og hente dem på vei tilbake, ettersom han kjører og jeg ikke gjør det.
![]() |
#96 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
![]() Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Barnehagen har åpent fra 7-17. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|