Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nå har jeg skrevet klagemail til Stratos

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-08, 09:05   #41
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå har jeg skrevet klagemail til Stratos

Jeg har lyst til å klage på svigerforeldrene mine, men jeg er redd for å få levert 5-6 nye på døra...

noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 09:07   #42
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Gammel 27-03-08, 09:25   #43
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Jeg har lyst til å klage på svigerforeldrene mine, men jeg er redd for å få levert 5-6 nye på døra...

Det skjønner jeg veldig godt.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 11:21   #44
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Nå har jeg skrevet klagemail til Stratos

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg klagde på en pose med nidar julefavoritter en gang.
Nidar sier jo i sin reklame for julemarsipan at den er en av julens favoritter. Vel, i min pose julefavoritter var det bare 1 bit marsipan... Det jeg fikk i retur var et brev om at så lenge det fantes minst en av alle bitene som skulle være i posen, så var det ingen ting å si på innholdet... Tullebukker!

Gurilann. Jeg klaget på den ene posen deres som mannen kjøpte en gang, den heter spesial elns. Den har mange mørke biter. Og den eneste jeg ville smake på oppi der var en mørk spesial, og det var ikke en eneste en oppi posen! Så da sendte jeg klagemail, og fikk en hel eske med godis tilbake, og nøye forklaring på hvordan fordelingen foregår osv. Og at det selvsagt skulle være mørk spesial oppi alle posene osv.
Så Nidar er visst ikke helt konsekvente.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 12:19   #45
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja det skulle tatt seg ut!

Gammel 27-03-08, 12:22   #46
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk svar og det ser ut som om jeg får iallfall en pose sjokolade i posten.

Sitat:

Tusen takk for henvendelsen.
Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive til oss vedr. denne opplevelsen.
Samplingbyrået har fått streng beskjed om å bruke plasthansker ved utdeling av uemballerte smaksprøver.
Vi har nå kontaktet dem på nytt og de og sier det har vært en glipp i rutinene i dette tilfellet, og beklager på det sterkeste.
Som takk for at du kontaktet oss og som kompensasjon for den smaksbiten du ikke ønsket å ta, sender vi deg en kosepose som vi håper du får glede av.
Vennlig hilsen
Nidar Forbrukerservice

Gammel 27-03-08, 12:25   #47
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hurra for deg og koseposen din!

Gammel 27-03-08, 12:41   #48
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Nå har jeg skrevet klagemail til Stratos

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Gurilann. Jeg klaget på den ene posen deres som mannen kjøpte en gang, den heter spesial elns. Den har mange mørke biter. Og den eneste jeg ville smake på oppi der var en mørk spesial, og det var ikke en eneste en oppi posen! Så da sendte jeg klagemail, og fikk en hel eske med godis tilbake, og nøye forklaring på hvordan fordelingen foregår osv. Og at det selvsagt skulle være mørk spesial oppi alle posene osv.
Så Nidar er visst ikke helt konsekvente.

Joda, da er de konsekvente. I din pose var det jo ingen av den biten du ville ha, mens i min pose fantes det jo en bit marsipan...

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 12:50   #49
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Skrekk og gru!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 13:27   #50
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Så vist jeg sender klage til Fria om at helnøttsjokoladen dere var hard,altså nøtterne var harde og tanna mi knakk så får jeg nye tenner i posten?

Gammel 27-03-08, 13:29   #51
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Så vist jeg sender klage til Fria om at helnøttsjokoladen dere var hard,altså nøtterne var harde og tanna mi knakk så får jeg nye tenner i posten?

Du får gebiss med medfølgende svigermor.

Gammel 27-03-08, 13:32   #52
jubel
Fullverdig medlem

Medlem siden: Mar 2008
jubel er litt kul
Standard

Kan vi ikke bare klage og presisere om ingen godtgjørelse da?
I såfall hiver jeg med svigermor

Sånn ellers så vet jeg hva jeg nå skal ta meg til på dager der jeg har lite å finne på

Gammel 27-03-08, 13:33   #53
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Du får gebiss med medfølgende svigermor.

Ja men min svigermor har bedre tenner en meg

Tror jeg skal klage til Nidar at jeg savner stratos med nøtter.
Derfor jeg kjøpte helnøtt,for å se om den var like god.
Noe den ikke var og den øddela tanna mi

Gammel 27-03-08, 13:34   #54
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Droppet de stratos med nøtter igjenn?? Jeg burde nesten spise mer sjokolade for jeg får jo ikke med meg noe.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 13:41   #55
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Droppet de stratos med nøtter igjenn?? Jeg burde nesten spise mer sjokolade for jeg får jo ikke med meg noe.

Ja.Lenge siden jeg fant det på butikk.
Eneste sjokoladen jeg spiser,og spiser det lite pga laktoseintoleranse

Gammel 27-03-08, 15:00   #56
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det fungerer å klage. Jeg fikk en stor pakke med diverse Nora-produkter en gang jeg fant en veps i appelsinmarmeladen. Dessuten fikk jeg masse rulletobakk den gang en i verden jeg røykte rullings og fant et lodd i tobakken. Det stammet visst fra det interne vinlotteriet og skulle på ingen måte havne i produksjonen. Jeg hadde ikke vunnet noe, men var godt fornøyd med trøstepremien.

Jeg og ei venninnne dikta opp en usannsynlig historie en gang om at vi (som den gang var mindreårige)ble beruset av tortillachipsen til Kims. Det var ikke måte på alt vi rota oss bort i som følge av den ene posen chips. Vi fikk ei kasse med diverse snacks i retur og et brev om at de hadde kosa seg skikkelig med historien vår og at den nå hang på personalrommet.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 15:02   #57
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Kan man klage på at man legger på seg av sjokoladen og at den er for god? Hva får man tilsendt da tro?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 20:35   #58
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

:tuslerutpåkjøkkenetforåfinnenoeåklagepå:

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 21:19   #59
jubel
Fullverdig medlem

Medlem siden: Mar 2008
jubel er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Ja.Lenge siden jeg fant det på butikk.
Eneste sjokoladen jeg spiser,og spiser det lite pga laktoseintoleranse

De har den i butikken her hvertfall...

Gammel 27-03-08, 21:29   #60
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Jeg klagde på at marsipanbrødet har sånn hvitt belegg på seg som jeg syns er ekkelt!!

Og da fikk jeg mail tilbake om at de beklagde det, også fikk jeg ala en flykoffert m snop i posten!

de ble tilgitt.

TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:53.