|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Røyker du inne hos deg selv? | |||
Ja, det er da mitt hjem |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 2,35% |
Når jeg er alene hjemme |
2 | 1,18% |
Bare når det er fest |
4 | 2,35% |
Ja, men bare på et bestemt sted/i et eget rom |
7 | 4,12% |
Ja, når ungene har lagt seg/er borte |
2 | 1,18% |
Ja, i smug |
0 | 0% |
Ikke jeg, men samboer/ektefelle gjør |
1 | 0,59% |
Røyker ut av vinduet |
1 | 0,59% |
Hæ? |
43 | 25,29% |
Nei |
120 | 70,59% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
|
![]() Sv: Røyking inne
Enten røyker man, eller så røyker man ikke, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Røyking inneNei, jeg røyker ikke lenger.
![]() |
![]() |
#24 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røyking inneVi røyker ikke, og ingen får røyke inne hos oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røyking inneEtter at jeg fikk barn, har det ikke vaert röyking inne hos oss - hverken vi selv (feströykere) eller gjester faar lov til det. Dette er for meg en selvfölge - like selvfölgelig som at vi selvsagt röykte inne tidligere da vi bare hadde oss selv aa tenke paa. Klart vi gjorde det i vaart eget hjem. Bortsett fra hvis vi hadde barn paa besök, saaklart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Egentlig enig i det, men i og med jeg ikke har tatt meg en røyk på 1,5 år (svangerskap og amming) så ser jeg ikke på meg selv som en røyker. Skrev vel ikke noe om tidsangivelsen i innlegget mitt, da. Syns selv at jeg pjattet for mye om for lite, så jeg kuttet det ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Røyking inneNei, jeg røyker ikke. Jeg festrøyka en (litt lang) periode for noen år siden, men da var jeg uten mann og barn så da ble det røykt inne. Nå røyker ingen inne i vår leilighet, skal det røykes får de som røyker gå ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Røyking inneDet har ikke blitt røyket inne siden før vi fikk barn. Og jeg kunne ikke tenke meg det til fest engang, men jeg reagerer ikke spesielt på at folk uten barn gjør det.
![]() |
#30 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Røyking inneHer røyker ingen, verken inne eller ute. Det er fullstendig uaktuelt at noen skulle få røyke her i det hele tatt. Jeg blir kvalm bare ved tanken. Og jeg blir enda mer kvalm av folk som røyker i bilen.
![]() |
#32 |
Fabelaktig
|
Jeg satt og tenkte på det samme her forleden. Jeg husker godt bursdagene i mammas familie. Der åtte tanter og åtte onkler sitter og nirøyker på ei lita stue, mens vi ungene leker i tåka på gulvet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
intro
|
Det gjorde (og gjør) faren min også, både inne og i bilen. Det er en av hovedgrunnene til at jeg er så fanatisk som jeg er - jeg kan når som helst fremkalle kvalmefornemmelsen fra barndommen.
![]() |
![]() |
#34 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Røyking inneJeg også har kjempeproblemer med å beherske meg når jeg ser folk røyke i bil, med barn i baksetet. Jeg husker så inderlig godt hvor jæv(piip) det var å sitte baki bilen mens mor og far satt foran og dampet på hver sin sigarett.
![]() |
#35 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Hmmm. Interessant. Du ser forskjell på en som røyker 2 ganger i mnd og en som røyker 20 om dagen?
![]() |
#36 |
Rastløs dagdrømmer
|
Faren min røyket da jeg var liten. Siden mamma alltid har vært helt ekstremt allergisk for sigarettrøyk, røyket han på kjøkkenet (blæh!) med vinduet åpent og døra til resten av leiligheten igjen. Det var aldri snakk om at han kunne gå ut for å røyke.
![]() |
#38 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Røyking inneDe som røyker ute og ikke skifter klær/dusjer for hver gang har barn som har en konsentrasjon av 10 x mer nikotin i kroppen enn de barn som har foreldre som ikke røyker i det hele tatt.
![]() |
#39 |
Originala
|
![]() Sv: Røyking inneJeg røyker ikke, og hadde jeg gjort det hadde jeg gått på terassen for å røyke. Ingen får røyke inne hos oss nå som vi har barn. Den regelen er ufravikelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Røyking inneMin mor forsøkte å smugrøyke en gang i leiligheta jeg leide da jeg var ung og fri og bodde i Oslo. Hun gjemte seg på doen, og trodde jeg ikke ville oppdage det. Steike hvor hoppende gal jeg ble - fy søren som det lukter død og fordervelse når noen har røyka på do.
![]() |
|
|