Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Andre som har fått mail frå trendybaby?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-08, 20:38   #41
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre som har fått mail frå trendybaby?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Ja, der er norsk moms inkludert i prisen, eller SKAL være det.

Men man må vel likevel betale fortollingsgebyr?

Gammel 03-04-08, 20:49   #42
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Jøss, no virkar det jo enda meir suspekt. Fekk følgande mail eit par timar etter eg sende dei kopi av svaret frå Forbrukerrådet:

Kære Tonje

Vi har lavet en fejl.

I går modtog du ved en fejl en mail om en ekstra indbetaling til os, med henvisning til et køb du havde lavet tidligere på året.

Vi har desværre lavet en fejl og du kan se helt bort fra den mail. Du har betalt korrekt pris for varerne og jeg håber du er glad for dem.

Beklager meget!

Mange hilsner,

Max

---------

Max Christensen

Gammel 03-04-08, 20:54   #43
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Det var jo bra at dem oppdaget feilen da.

Gammel 03-04-08, 20:56   #44
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på hvor mange som gikk på og betalte jeg....?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 21:03   #45
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Da regner jeg med at mailen til meg også var "feil", da.

Gammel 03-04-08, 21:05   #46
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Jeg lurer på hvor mange som gikk på og betalte jeg....?

Ja, det var min første tanke og.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 21:05   #47
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Til dei som har mottatt liknande mail frå TB:
Det er fritt fram for å sitere mailen eg fekk frå Forbrukerrådet ang. denne saka.

Dette er svaret i sin heilhet, inkl. navnet på saksbehandlar:

Når en selger rettet seg mot norske forbrukere er det norsk lov som gjelder.
En pris gitt til forbrukere skal alltid inkludere moms, og selger kan ikke
komme i ettertid og kreve deg for dette. Ta kontakt med selger og opplys dem
om dette, samt at du ikke tenker betale for momsen. Som de selv sier er dette
en feil de har gjort, og det bærer de selv risikoen for.

Med hilsen
--
Synne Støvland

Hvis du ønsker ytterligere opplysninger om saksfeltet, henviser vi til
forbrukerportalen.no

Gammel 03-04-08, 21:11   #48
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Jøss, no virkar det jo enda meir suspekt. Fekk følgande mail eit par timar etter eg sende dei kopi av svaret frå Forbrukerrådet:

Kære Tonje

Vi har lavet en fejl.

I går modtog du ved en fejl en mail om en ekstra indbetaling til os, med henvisning til et køb du havde lavet tidligere på året.

Vi har desværre lavet en fejl og du kan se helt bort fra den mail. Du har betalt korrekt pris for varerne og jeg håber du er glad for dem.

Beklager meget!

Mange hilsner,

Max

---------

Max Christensen

Jeez! De der skal jeg holde meg langt unna, ja.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 21:13   #49
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Men man må vel likevel betale fortollingsgebyr?

Ikke når man betaler fra den norske siden. Det er som å bestille fra hvilken som helst annen norsk nettbutikk.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 21:24   #50
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Kære Tonje

Vi har lavet en fejl.

Beklager meget!

Mange hilsner,

Max

---------

Max Christensen

Jeg mottok nettopp make mail, selv om jeg ikke har besvart den første. Sjefen ordner opp?

Gammel 03-04-08, 21:33   #51
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

T

Når en selger rettet seg mot norske forbrukere er det norsk lov som gjelder.
En pris gitt til forbrukere skal alltid inkludere moms, og selger kan ikke
komme i ettertid og kreve deg for dette. Ta kontakt med selger og opplys dem
om dette, samt at du ikke tenker betale for momsen. Som de selv sier er dette
en feil de har gjort, og det bærer de selv risikoen for.

Med hilsen
--
Synne Støvland

Hvis du ønsker ytterligere opplysninger om saksfeltet, henviser vi til
forbrukerportalen.no

Jeg leste foreldreportalen.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 21:37   #52
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også fått mail med krav om etterbetaling, men vet ikke om jeg har fått dementeringsmail. Har mailen på jobb. Betaler uansett ikke. Og handler neppe der mer.

Gammel 03-04-08, 21:47   #53
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette var ikke særlig imponerende. Oj, vi har gjort en feil, så da prøver vi oss på å sende ut mail til alle om at vi vil ha mer penger, og håper på det beste.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 21:54   #54
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg har også fått mail med krav om etterbetaling, men vet ikke om jeg har fått dementeringsmail. Har mailen på jobb. Betaler uansett ikke. Og handler neppe der mer.

Jeg har ikke fått noen mail om at de har gjort feil, men jeg kommer ikke til å betale. Tviler også på at jeg handler der igjen.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 22:12   #55
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ikke fått noen mail om at de har gjort feil, men jeg kommer ikke til å betale. Tviler også på at jeg handler der igjen.

Jeg ble skuffa nå. Likte den butikken kjempegodt.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 22:39   #56
Victoria
Fullverdig medlem

Victoria sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Victoria har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har fått en slik mail en gang...men det var ikke fra TrendyBaby da, men fra en amerikansk nettbutikk...dog; jeg betalte aldri, etter "råd" fra Forbrukerrådet!!

Gammel 03-04-08, 23:33   #57
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette høres så suspekt, eller uprofesjonelt ut, som det er mulig. Jeg er jaggu ikke sikker på hva som er verst.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 23:36   #58
Donald
Superduperaktiv

Donald sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skjevo, her.

Jeg mottok nettopp make mail, selv om jeg ikke har besvart den første. Sjefen ordner opp?

Har alle andre fått den også? *nysgjerrig*

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 00:42   #59
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke når man betaler fra den norske siden. Det er som å bestille fra hvilken som helst annen norsk nettbutikk.

Åh, jeg har handlet fra Rosa og ridderen, og der betaler man tollgebyr??

Gammel 04-04-08, 00:59   #60
MaxChristensen
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2008
MaxChristensen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kære læsere af tråden

Ja, vi har lavet en fejl...

I forbindelse med at vi åbnede vores norske shop, har vi lavet fejl omkring opkrævning af moms. Intet er gjort for at snyde nogen, vi har i dag kontaktet alle der fejlagtigt har fået en mail og beklaget fejlen.

Man kan altid kontakte os på mail eller chat fra www.trendybaby.no hvis der er ting der ikke er rettet og det vil jeg selvfølgelig gerne at I gør.

Det kedelige er at vi faktisk har lavet et norsk website, hvor vi afregner moms og told direkte, så man som kunde hos os handler uden ekstra omkostninger når man får varerne. Der har været lidt opstartsproblemer og det er denne tråd så et alt for tydeligt udtryk for.

Nu er det løst og I kan faktisk trygt handle hos os

Mange hilsner,

Max Christensen
Administrerende direktør

TrendyBaby Nordic A/S

MaxChristensen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.