|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#102 |
Epikur
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?
Å, kjære vene, så vonde kommentarer! Og finner noen virkelig på å høylytt snakke om hva andre har i handlevognen sin?
![]() |
#103 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Synes mange her har fått stygge kommentarer. Og jeg hadde nok regagert på mange av de selv.
![]() |
#104 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?
Å den var søt |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?"Hvis du går ned litt til, vil du nå langt". En gjenganger.
![]() |
#107 |
Nykommer
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: UK
![]() |
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Husker jeg skiftet og mamma sa: "Oiiiiiiiiii! Du har visst fått cellulitter allerede! Ja, det hadde aldri jeg da jeg var ung!"
![]() |
#108 |
Nykommer
Hvor: UK
![]() |
Jobbet du som modell da?
![]() |
#109 |
Tidsklemt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg var veldig høy som barn, og helt vanlig slank. Men siden jeg var høy, fikk jeg alltid høre at jeg var "stor" (både av nære og fjerne), noe som virkelig satte seg i hodet, og jeg følte meg alltid for tjukk (jeg veide jo mest i klassen og sånn mener jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Queen of intentions...
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?"Nei, nå er det virkelig på tide at du legger på deg litt. Du ser jo rett og slett syk ut!"
![]() |
#111 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg tror jeg har vært ganske spart egentlig. Moren min er mest morsom, jeg klarer ikke å bli vagt såret. Men hun kunne fint kommentere at jeg var litt rund. Og så har jeg jo slanket meg en del, men jeg tror ikke jeg hadde tatt av mer enn et par kg før jeg fikk beskjed om at nå hadde jeg tatt av nok, nå måtte jeg passe meg så jeg ikke ble for tynn
![]() |
#112 |
Bør lage seg en tittel selv
Nei, jeg var aktiv rytter.
![]() |
#113 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg har alltid vært slank, veide 50 kg til 1.63-høyde til jeg var mange og 20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Fikk en fin kommentar sist jeg pratet med min søte, fettfobiske mor. |
![]() |
![]() |
#115 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Hjelpes hva folk kan få seg til å si. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Pauset
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg har fått utrolig mange stygge kommentarer ang. vekta mi helt fra jeg var ti år. 99% kom fra min mor. Jeg orker ikke å gjengi dem her, men mange er på linje med de verste som er nevnt her i tråden. I fjor sommer (4 mnd på vei med Stutt-tjukken) fikk jeg nok etter femten år med regelrett sjikane. Jeg begynte å storgrine, og deretter ga jeg henne en ørefik så det sang. Hun har holdt kjeft siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Stort sett blid
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Sagt av min mormor: Snakka med xxxx i går og hun sa at det var synd du var så tjukk, du som kunne blitt så pen, hadde du bare slanka deg litt. Jeg var da ganske normalvektig, men fikk til slutt inntrykk av at jeg var tjukk. Passa derfor ikke godt nok på vekta og BLE TJUKK. Da fikk jeg høre, av de samme: Det er synd du ser ut slik, du som var så tynn og fin før! |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Det der må ha gjort godt!
![]() |
#119 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Vi har da vel ikke noe med hva som skjer hjemme hos Sokk?
![]() |
#120 |
Epikur
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg kommenterer ikke andres mulige gravidmage før de evt er i fødsel, så sant jeg ikke vet. Jeg er blitt klappet på magen selv (forbannade empiresnitt