|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvor mye gir man i gave (konfirmasjon) til nevø eller niese?Jeg har fire nesten jevnaldrende nieser. Jeg ønsker ikke å gi mer til de to jeg er fadder til enn til de to andre. Det har aldri vært lagt stor vekt på at jeg er fadder til den og den, men ikke til den og den, så derfor synes jeg det er mest natulig at de får samme sum alle fire
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye gir man i gave (konfirmasjon) til nevø eller niese?Vi har gitt 500,-,men det er noen år siden siste konfirmant. I dag hadde jeg nok lagt meg på 750,-.
|
|
|
|
#43 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor mye gir man i gave (konfirmasjon) til nevø eller niese?
I dette tilfellet forsto jeg det som om det kun var dyre ønsker, og det syns jeg også er ganske frekt. Jeg syns man kan ønske seg ting over en skala prismessig, spesielt der hvor spleising er umulig.
|
|
|
#44 |
|
|
Sv: Hvor mye gir man i gave (konfirmasjon) til nevø eller niese?Ojsann, ser at vi går litt utenom det som er vanlig. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye gir man i gave (konfirmasjon) til nevø eller niese?Her har vi kjøpt diamantring, de har gjerne tilbud rundt konfirmasjonstider og det er en tidløs gave.
|
|
|
#46 |
|
Medlem siden: Jun 2007
Sv: Hvor mye gir man i gave (konfirmasjon) til nevø eller niese?Til jentene altså, har ikke helt funnet pene diamantringer til gutter enda
|
|
|
#47 |
|
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye gir man i gave (konfirmasjon) til nevø eller niese?800,-pleier vi å gi. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
*Happy*
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye gir man i gave (konfirmasjon) til nevø eller niese?Nevøen min skal konfirmeres til neste år og da regner jeg med at vi gir 1000 kr.
|
|
|
#49 |
|
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye gir man i gave (konfirmasjon) til nevø eller niese?Vi har gitt 700 kr til niesene som er konfirmert. Mulig vi justerer prisen litt til de siste,da det er noen år mellom dem. 700 kr er vel neppe like mye verdt om 15 år som de var for få år siden. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Medlem siden: Aug 2007
Sv: Hvor mye gir man i gave (konfirmasjon) til nevø eller niese?Har pleid å gi mellom 500-1000 kr. Hvis vi har gitt 500,- i penger, så har vi pleid å kjøpe en liten ting ekstra, men det er strengt tatt unødvendig, synes 500,- er evig nok, jeg. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye gir man i gave (konfirmasjon) til nevø eller niese?Eldste nevøen vår skal konfirmeres nå i mai. Jeg tenkte at han skulle få kr 1000,- fra oss fem. (Jeg er fadder også til han.) Vi er egentlig liten familie, og vi har kun 2 nevøer på min side og ei niese på mannen sin side. Tror jeg hadde tenkt litt annerledes på det om det hadde vært snakk om at vi hadde mellom 5-10 nevøer og nieser. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hvor mye gir man i gave (konfirmasjon) til nevø eller niese?Alle nevøer og nieser på min side er konfrmert for lenge siden, den siste ble det for 11 år siden.... (hun er forøvrig fadder på den yngste vår)
|
![]() |
|
|