Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Andre som har fått mail frå trendybaby?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-08, 01:01   #61
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre som har fått mail frå trendybaby?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 01:22   #62
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Oi! Hvordan fant han ut om dette...

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 01:24   #63
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordi han fikk en link til tråden? Uansett er det en så grov feil å sende regninger for å kreve opp mva at en unnskyldning på et nettforum ikke er tilstrekkelig. Og jeg har ikke en gang handlet der.

Gammel 04-04-08, 08:22   #64
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Eg lurer på om dei hadde beholdt pengane dersom eg faktisk hadde betalt.

Gammel 04-04-08, 08:37   #65
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Oppstart problemer vet jeg alt om. Synes det var fint med oppklaring. Og skjønner godt at dem vil gjøre det når dem først har fått vite om tråden.

Gammel 04-04-08, 13:26   #66
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg takker for beklagelsen og gir dem en sjanse til.
Men jeg har ikke fått noe mail.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 14:14   #67
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Det er ikke et "oppstartsproblem" at man sender ut faktura med krav om mva. Det er et kompetanseproblem, eller forsøk på snusk. Enkelt og greit.

Gammel 05-04-08, 16:08   #68
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes dette er helt greit, jeg, feil kan skje i "de beste firmaer". Det viktigste er jo at det beklages i ettertid og at det rettes opp.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 16:17   #69
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg synes dette er helt greit, jeg, feil kan skje i "de beste firmaer". Det viktigste er jo at det beklages i ettertid og at det rettes opp.

Gammel 02-06-08, 05:43   #70
vero24
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2008
vero24 har et hav av muligheter foran seg
Standard

hei

Jeg er svært misfornøyd med trendybaby.Gjorde en feil bestilling,så jeg tok kontakt via mail med de med en gang.Enenste måten å kontakte de på.Fikk beskjed om at ikke varen var sendt,så hørte jeg aldri noe mer.Det er ingen numret eller noen ting å nå de på.Noen som har en mail adr/numer som funker å nå de på.Er ganske fortvilt ettsom jeg ikke har hørt noe mer og betalte 799kr.veronica

vero24 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.