Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Skravlings om menn og stjernetegn!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-06, 20:55   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skravlings om menn og stjernetegn!

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Fisker anser jeg for å være veldig innelukkede og litt sære.

Åh, takk.

Gammel 08-11-06, 21:00   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Åh, takk.

Haha, ser jo nå at den uttalelsen var litt vel hard, ikke vondt ment jeg har flere fiskevenner, så det er ikke det at jeg ikke liker dem! Men mange har en litt innelukket side, synes jeg. Veldig forskjellig fra meg selv.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 21:01   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Haha, ser jo nå at den uttalelsen var litt vel hard, ikke vondt ment jeg har flere fiskevenner, så det er ikke det at jeg ikke liker dem! Men mange har en litt innelukket side, synes jeg. Veldig forskjellig fra meg selv.

Jeg er sær og innelukket, så du trenger ikke moderere deg for min del.

Gammel 09-11-06, 00:30   #4
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

+ = og og

Det er jeg som er tyren og mannen som er den psykopatiske skorpionen.
Men han har få slike trekk, for han er ekkelt rolig og avbalansert.
Jeg derimot................
Vektgutten vår er også en temperamentfull liten fyr........

Gammel 12-11-06, 14:59   #5
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her i huset er vi tre løver og en skytte, man kan trygt si at vi alle kjemper om oppmerksomheten.

TGM er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 02:39   #6
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hrmf, det var da voldsomt så mye skitsnakk om Skorpioner her?
Jeg kjenner meg faktisk ikke så mye igjen i beskrivelsen, selv om skorpioner beskrives litt forskjellig. Syns heller jeg passer under Vekt eller Kreps. Er usikker hvilken ascendant jeg har. Men jeg er undersøkende og litt fascinert av det overnaturlige, og kan av og til være litt selvdestruktiv i tankegangen. Også er jeg selvsagt fryktelig sexy. Ja, skorpioner er kjent for å være det mest sexy stjernetegnet.

Jeg har 2 gode, snille skorpionvenninner også.
Og 2 skorpionekser. De hadde begge fødselsdag samme dag som meg.
Den ene var rolig, klok, sexy og snill. Den andre viste seg å være en kverulant, barnslig, sjalu fyr som det var himmelsk å bli kvitt.

Mine skrekkpartnere/venninner er derimot Væren: De er akkurat som beskrevet her:
"Er du født i Væren?
Da er du dynamisk, høy avgjørelseskraft, har stort initiativ og motivasjon og er ærlig og direkte.
Men du har også en tendens til sinne, aggresjon, grovhet, utålmodighet, egoisme og raseri."

Har (hatt) 2 vær-venninner som jeg har et komplisert forhold til. De er utrolig morsomme å være sammen med i det ene øyeblikket, men i neste øyeblikk er de fryktelig egoistiske og ofte aggressive.
Men den 3. værvenninnen er utrolig snill, glad, rolig og omtenksom.

Har to Løve-ekser som passer meget godt til beskrivelsen:
Er du født i Løven?
Da liker du selvutfoldelse, er original og åpen, lojal, selvsikker og dynamisk. Men du har også tendens til å være selvopptatt og dominerende, nesten diktatorisk.

Særlig den ene løven viste seg å være sykelig sjalu, manipulerende og diktatorisk.
Har to løvevenninner som elsker å reise (ref. Elins erfaringer), er ledertyper med stor omsorg for andre mennesker.

Min samboer er Vekt, og beskrivelsen passer godt:
Er du født i Vekten?
Da er du vennlig, høflig, kompromiss-skapende, har sjarme, eleganse, liker diplomati, likevekt og fredlighet Men du har også en tendens til handlingssvakhet, uærlighet, smiger og koketteri.

Lillegutt er Skytte, og her passer også beskrivelsen godt, enda han er bare 2 år:
Er du født i Skytten?
Da har du stor innsikt, er livlig og lærelysten
har humor, entusiasme, optimisme, toleranse og organiseringsevne. Men du har også en tendens til mental arroganse, utålmodighet og hovenhet

Jeg tror at astrologi har noe for seg, men det er mye useriøse horoskop, pølsevev og mye som ikke stemmer.

Amelie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:42.