|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg fikk høre ute på byen en gang at jeg var så tynn at ribbeina vistes utenpå jakken min og det var noe av det jævligste han hadde sett. Jeg bråsnudde, gikk tilbake til han og løy om at jeg kunne ikke for at jeg var tynn for jeg hadde en alvorlig sykdom. Jeg var full, så var bare noe jeg kom på der og da. Han ble veldig flau og unnskyldte bare verre. Tror han tenker seg om en gang eller to før han slenger i vei en slik kommentar igjen.
![]() |
#122 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Sjokkert over de ekkle komtentarene noen har fått her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?..... Sist redigert av LinKa : 18-11-08 kl 20:36. |
![]() |
![]() |
#124 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?
Skjønner at det er veldig sårende, er i samme båt selv, men hvorfor kaller du barnet ditt for "Stutt-tjukken", når du selv vet hvor sårende det er? |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Pauset
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?
Det er et nick som kun brukes på nett, fordi jeg ikke har lyst å bruke navnene til ungene mine. Jeg går ikke akkurat rundt og KALLER han for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Men hvorfor gi kallenavn på ungene basert på kroppsfasong og vekt? Er ikke det litt motsigende? |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg hadde slanket bort litt over 20 kilo. En kollega av meg klarer da å lire av seg "ja, du skjønner; du trenger jo ikke være singel for alltid. Nå som du blir litt eldre, så finner du sikkert en mann som liker fyldige damer". Det verste var vel egentlig at han mente det som et positivt utsagn.
![]() |
![]() |
#128 |
Pauset
|
Jeg tror kanskje ikke du og jeg har samme form for humor. Eldstegutten min ER tynn, og minsten ER rund. De er forskjellige på alle måter. At jeg velger å markere dette i signaturen min på et nettforum på en humoristisk måte, er for meg overhodet ikke det samme som å sjikanere dem slik min mor gjorde mot meg. Jeg kommenterer ALDRI slikt høyt så ungene hører på. Hvis de skal ta seg nær av det, må de lese her inne, og det tviler jeg sterkt på at noensinne skjer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Nykommer
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: UK
![]() |
ser humoren på en måte. Samtidig må jeg innrømme at du tenker kropp og utseende, ikke personlighet.
![]() |
#130 |
Pauset
|
Jeg har jo markert personligheten også da, med en smiley. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skjønner det.
![]() |
#132 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg har blitt spurt om å være gravid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg blir helt satt ut av hva folk kan finne på å si til andre mennesker. Er det virkelig mulig å være så stokk dum? Jo jeg skjønner jo at det faktiskt er mulig.
![]() |
#135 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?"Guuud, så tynn du er", og lignende i den stilen har jeg fått høre uavbrutt i årtier. Man blir lei! |
![]() |
![]() |