|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Partnerspionasje ...
Det var da voldsomt. Jeg åpner og leser min manns epost, sms og post, av den enkle grunn at han er et rotehue med kortidshukommelsen til en gullfisk. Er det tydelig at det er privat så legger jeg det til side, men meldinger fra svigermor om at hun kommer på besøk dagen etter og blir ei uke syns jeg det er kjekt å få med meg
|
|
|
#43 |
|
Travelt opptatt
|
Det irriterer vettet av meg innimellom, men han har såpass mange gode sider at jeg klarer å overse det.
|
|
|
#46 |
|
Helt konge
|
Sv: Partnerspionasje ...Mulig det er voldsomt, men jeg kunne aldri ha bodd sammen med en mann som ikke klarte å styre livet sitt selv. Dermed er det heller ikke et alternativ for meg å lese og kontrolere sms, e-post og brev til min mann. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Partnerspionasje ...vel eneste grunden til at jeg ikke gjør det er at jeg vil f**en ikke vite lengere. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Partnerspionasje ...Jeg har ikke noe behov for å sjekke mannens mail og meldinger. Men ingen av oss ville blitt fornærma hvis den andre hadde lest noe uten å spørre om lov først - det er ikke akkurat snakk om spionasje. Jeg er nok ganske kjedelig, jeg har ingen hemmeligheter for ham. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Multitaskingmaniac
|
Jeg er enig at om man MÅ lese igjennom partnerens innboks har man et tillitsproblem (eller er uvanlig nysgjerrig!). Det er ikke tilfelle hos meg, det er ikke noe jeg må eller gjør ofte. Og som sagt, hvis jeg tafser på mannens tlf er han alltid tilstede. Og han kikker gjerne på min. Er jeg feks på badet og jeg får en mld må han gjerne lese den!
|
|
|
#51 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Partnerspionasje ...Jeg har overhodet ingenting å skjule, og det ville brydd meg omtrent midt i ryggen om mannen min leste meldingene eller e-posten min.
|
|
|
#52 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Partnerspionasje ...Vi har felles innboks på e-posten, men opnar ikkje brev eller SMS på den andre sin telefon. Ikkje utan å bli bedt om det, iallfall. Vi har heldigvis lite å skjule begge to, telefonane og posten ligg slengt rundt her, tilgjengeleg for den som måtte ynskje å sjekke. Men vi gjer det ikkje. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Multitaskingmaniac
|
Hm...noe å vurdere? Vært litt kjedelig i heimen den siste tiden
|
|
|
#54 |
|
*elsker ENGA*
|
Sv: Partnerspionasje ...Leser mld om jeg blir bedt om det, vi har felles mail, så der leser jeg (og han) alt. Vi åpner all posten til hverandre. Den som henter posten åpner den... enklet og greit. Det har ingenting med partnerspionajse å gjøre, bare slik vi har valgt å gjøre det. Har bodd sammen så lenge vi har bodd hjemmefra og slik har det fungert hele veien!
|
|
|
|
#58 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Partnerspionasje ...Jeg leser verken det ene eller det andre som er til mannen min. Kun hvis han ber meg om det. Som at han ba meg om å åpne selvangivelsen og se hvordan resultatet ble, da gjorde jeg det. Han leser heller ikke mine meldinger eller mail eller hva det måtte være. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Ute på tur
|
Samme her.
|