|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Partnerspionasje ...
Helt enig. Og det forventer jeg at han også respekterer når det gjelder meg.
|
|
|
|
#62 |
|
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I mitt tilfelle så trengte det ikke være så interessant en gang, for fantasien min tok overhånd.
|
|
|
#63 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Partnerspionasje ...Jeg leser mannens sms hvis det skulle passe seg sånn og jeg har lyst - og motsatt. Jeg bedriver overhodet ikke partnerspionasje, men føler at det er en naturlig del av forholdet vårt. Ingen av oss har et veldig personlig forhold til mobiltelefonene våre. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jasså? Noe jeg ikke har fått med meg? :nysgjerrig:
|
|
|
#65 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Partnerspionasje ...Jeg har sjekket mannens telefon en gang, og fant en SMS som han hadde sendt: "LOVE U. Kommer snart." Sendt til et nr som ikke sto i telefonlista. Jeg slo opp nummeret på nettet, og fant navnet til kona til kameraten hans. Plutselig kom jeg på at samme kamerat var på besøk hos oss et par kvelder før, og lånte telefonen til min kjære for å sende en melding...
|
|
|
|
#67 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Partnerspionasje ...Mannen I Mitt Liv og jeg leser hverandres meldinger som en selvfølge, og roper dem opp til hverandre. Ingen av oss anser det for å være særlig personlig, antagelig. Det er ikke for å sjekke hverandre.
|
|
|
#70 |
|
*elsker ENGA*
|
Atte... jeg har heller ikke fått det med meg... :smisker meg til Bohemen-tur med aC og MR:
|
|
|
|
#71 |
|
Leser
|
Sv: Partnerspionasje ...Jeg leser ikke noe som kommer til mannen, vel brevet fra skatteetaten og et par brev fra sykehuset, men det var unntakene. Da bruker jeg å ringe først og spørre om det er OK.
|
|
|
#73 |
|
Leser
|
Ja, ja, bare gni det inn.
|
|
|
#76 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Partnerspionasje ...:lommelommelomme:
|
|
|
#78 |
|
Fola Blakken
|
Vi har aldri avholdt møte, og nedfelt i lovs form at det er forbudt, men hverandres korrespondanse åpner vi ikke. Telefonen min ligger rundt og slenger, og han er alltid logget på e-posten sin, men vi sjekker ikke for hverandre med mindre vi blir bedt om det, feks ved bilkjøring.
Jeg gnir litt jeg også. På dette området hersker det full harmoni i noloheimen.
|
|
![]() |
|
|