|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Banning
![]() |
![]() |
#22 |
<*(((<
|
Heldigvis har du lært å bringe kvinner og barn i sikkerhet når jeg nærmer meg verktøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
<*(((<
|
![]() Sv: BanningJeg liker å tro at jeg ikke banner så veldig mye, men det har en lei tendens til å glippe i handyman-situasjoner (og det går mest i HELVETE! og FAEN OG!, det er omtrent det jeg kan av sånn oppussingsterminologi). Eller andre stressede situasjoner. Og kanskje spesielt når jeg har en dårlig fotball-dag, med presisjon som en sjøku. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Peppy!
|
![]() Sv: BanningJeg har ikke noe problem med banning, utover at jeg synes enkelte høres ut som bryggesjauere om det blir mye av det. Jeg bruker ikke kjønnsorgantypeord, men crap, jævlig og føkk kan jeg glatt si. Helvete også, forsåvidt. Bannefilteret mitt fanger heller ikke opp søren, det synes jeg mer er hjemmehørende i dæggern døtte-kategorien, sammen med steike og fytti grisen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Glamorøs
|
![]() |
#28 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Banning*stiller meg i skammekroken mutters aleine*
![]() |
#29 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
...og virker sterkt modererende på alle i din nærhet også. Flinke Dragen!
![]() |
#31 |
Leser
|
![]() Sv: BanningJeg bantes tidligere i lange remser ala: "Å, måtte faen komme å hente deg din jævla skruekuk. Og måtte han ta med seg den helvetes skrutrekkeren i samme slengen og hive dere i skjærsilden eller overlevere dere til Bush og co slik at rakettene ramler sammen!"
![]() |
#32 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
"Æ vett at æ hadde vikeplikt. Men æ benøtta mæ ikke av denn."
![]() |
#33 |
Leser
|
Ja, det er sikkert det jævlene tenker!
![]() |
#34 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: BanningJeg har også prøvd å skjerpe meg med banningen etter at jeg fikk barn. Det har jeg nok bare lykkes sånn halvveis med. LilleVenn var ikke stort mer enn 2, da hun i frustrasjon over ikke å få til noe, utbrøt 'Faen!!!'. Ikke så lett å unngå å le da |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
![]() Sv: BanningBanner ikke mye tror jeg, men bak rattet har ordlyden en tendens til å bli svært annerledes enn ellers... Da sitter "hælvetes ... " litt for løst.
![]() |
#39 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BanningHadde en diskusjon med mine svigerforledre og mann i går. Storesøster har plutselig tatt opp fy faen i vokabularet og sa det veldig mange ganger i setninger her en dag. Jeg sa til henne hver gang. Ikke kjeft men gjorde henne oppmerksom på at det ordet vil jeg ikke høre. Dette nevnte jeg under søndagsmiddagen i går. Det er vel bedre å la det passere uten å si noe sier min svigermor, så er det ikke spennende lenger. Skjønner godt hva hun mener om barna prøver å provosere deg ved å si det, men når det plutselig er en del av språket vil jeg si noe.
![]() |
#40 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
|
|