Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor spiser dere ute i Oslo?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-06, 19:21   #9
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor spiser dere ute i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Et lite funn for de eventyrlystne er en tur til Oslo Vest, til Falcon Crest (sic!) på Ullern. Fantastisk mat, og i tillegg har de hver dag en "husmannskost"-meny i tillegg til vanlig a la carte.

Bakeri-messig er United Bakeries på CCVest et allerede yndet sted for barselgrupper og dess like. Snadder brød, god kaffe, fantastisk croissanter, deilige sandwicher, paier og over 10 meter med fantastisk, hjemmelaget iskrem å ha med hjem. Masse odde bord, høy dB-faktor og alltid livlig.

Miss Norway og jeg har samme favorittsteder ja!

Falcon Crest er min desiderte favoritt for tiden! United bakeries er et godt alternativ om man skal spise på CCVest (synes ikke så mye om de andre spisestedene der, eller vent litt, Duncan er veldig bra for gode-oster-og-skinkefantaster som meg )

Vi er også mye på Cafe Vinderen, veldig gode salater bl.a., dagens rett pleier å være bra og Knerten er gal etter barnemeny-retten Pasta Carbonara der. De har også take away, så det hender mannen stikker ned dit og kjøper med middag til oss.

Pannekakehuset på Bærums Verk er vi på 4-6 ganger i året (mannen min er gal etter pannekaker).

Signerer også de som liker Champagneria. Har bare vært der en gang, men skal tilbake dit ja! Enoteca i Bygdøy Alle liker jeg også godt.

Ellers er vi veldig glad i gourmetmat, så har vi barnevakt er vi kjapt å se på Le Canard, Madserud gård, Victor eller andre steder i den klassen. Blir ikke så ofte det da.

Og til slutt må jeg bare (på det sterkeste) anbefale www.roomservice.no Genialt for småbarnsfamilier som ikke kommer seg så lett ut! Vi har bestilt tapas fra Del I Oro et par ganger vi skal være ekstra romantiske. Spretter vin og tenner stearinlys. Er nesten like bra som å gå ut det

PS, Falcon Crest på sommeren er forresten perfekt for familier med små barn. Da benker vi oss ute og så kan junior løpe så langt han bare vil på gressplenen, uten en bil i sikte.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:02.