Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor spiser dere ute i Oslo?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-06, 18:05   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor spiser dere ute i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Nå er jeg i Oslo hvert skuddår, men da vi var innom i sommer spiste vi på Natraj Tandoori Restaurant i Bygdøy allé 8. Jeg elsker indisk mat og var så fornøyd.

Noen som har spist der og kan bekrefte at de har god mat?
Eller er det bare jeg som er så urutinert og lett lar meg imponere?

Jeg synes den er bra jeg! Men Agra på Aker Brygge synes jeg er hakket bedre.

Gammel 09-11-06, 20:05   #2
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Notert!

Gammel 09-11-06, 20:07   #3
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Er enig med mange av dere at Dinner er bra! Veldig bra kinesisk faktisk! Kanskje ørlite overpriset, men vel verdt de ekstra kronene.

Gammel 09-11-06, 23:39   #4
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Agra var min favorittrestaurant helt til de fikk nye eiere for noen år siden. Nå går jeg ikke dit lenger, de har tapt seg noe enormt. Den beste indiske (både med tanke på mat OG service) finner jeg under konserthuset. Husker selvsagt ikke hva den heter.

Ellers har Intermezzo på Bislet vært en favoritt, men den dårlige servicen vi fikk der idag ødela en hel del. Det er sjelden jeg blir behandlet som hår i suppa. Det ble ikke et øre i driks på dusten.

Gammel 09-11-06, 23:41   #5
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Agra var min favorittrestaurant helt til de fikk nye eiere for noen år siden. Nå går jeg ikke dit lenger, de har tapt seg noe enormt. Den beste indiske (både med tanke på mat OG service) finner jeg under konserthuset. Husker selvsagt ikke hva den heter.

Ellers har Intermezzo på Bislet vært en favoritt, men den dårlige servicen vi fikk der idag ødela en hel del. Det er sjelden jeg blir behandlet som hår i suppa. Det ble ikke et øre i driks på dusten.

Mother India har også veeeeeeeeeldig god indisk

Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 23:42   #6
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Mother India har også veeeeeeeeeldig god indisk

Ja, og Mr India. Men den jeg nevnte har alltid fantastisk god service.

Gammel 10-11-06, 14:07   #7
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Vi var på Agra for noen uker siden, og jeg var kjempefornøyd! Veldig bra service, selv om vi måtte vente litt lenge på hovedretten, og fantastisk mat!
Men nå må jeg få si at det var første gang jeg spiste indisk!

Gammel 10-11-06, 23:18   #8
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Vi var på Agra for noen uker siden, og jeg var kjempefornøyd! Veldig bra service, selv om vi måtte vente litt lenge på hovedretten, og fantastisk mat!
Men nå må jeg få si at det var første gang jeg spiste indisk!

Me too! Alltid like fornøyd! Absolutt noe av det beste indiske jeg har smakt, inkludert her på St.Maarten hvor det er plenty indiske restauranter.
Den i Bygdøy alle er også knallbra. Ellers har jeg vært på endel mindre bra indiske liksom-sjapper rundt omkring i Oslo hvor prisen har vært billig og smaken si som så.

Det er forresten en Pakistansk en som er veldig bra også, men den husker jeg aldri navnet på. Ligger i nærheten av Carl Berner.....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:05.