Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Promp

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvis din hjertens kjær løfter på skinka og fiser så det braker, synes du det er
Ekkelt/Kvalmt 45 20,18%
Hensynsløst 36 16,14%
Morsomt 22 9,87%
Jeg bryr meg ikke 43 19,28%
Jeg stemmer i 22 9,87%
Promp er naturlig, men en kan forsøke å være diskret 112 50,22%
Gjør meg grisesur 20 8,97%
Stilig - sikkelig brakpromp! 14 6,28%
Prompepåll 23 10,31%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 223. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-08, 21:45   #81
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Promp

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det som er trist (synes jeg) er når man ikke TØR å fise foran partneren sin og heller sitter med vondt i magen eller løper på badet 10 ganger i timen (om man feks. har endel luft i magen en dag). Jeg mener jo ikke at man skal kle av seg, stille rumpehullet inn på ansiktet til vedkommende og presse i vei, men at man kan slippe en fjert uten å bli flau når det er sin egen partner. Vet om mange som har vært samboere/gift i 10 år og vel så det, og fremdeles ikke TØR å fise foran partneren. Lurer på hvordan det skulle gått med meg etter vektoperasjonen om dette var tilfellet hos oss.

Er det galt også nå.

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg må jo bare legge til at selv om jeg som regel synes en promp er fryktelig morsomt,
så blir jeg pottesur til tider når de stinker slik at jeg ikke har nesehår igjen.

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Åh.. en annen prompeundring... hvordan rekker man å gå på f.eks. do når man kjenner at man må prompe?

Samboeren min mente det var unaturlig å fise og syns jeg var rimelig ekkel når jeg slapp brakerne mine. Det tok ikke så lange tiden før han begynte også. En ting som er viktig for meg er å kunne være avslappet i mitt eget hjem og det hadde jeg ikke vært om jeg måtte flydd på do hver gang jeg måtte fise. Som Maggie sier så dør fisen på veien og magen blir vond.

Gammel 07-04-08, 10:52   #82
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Hjemme fiser vi alle steder untatt ved matbordet . Jeg kan også styre meg for en skikkelig braker under akten

Blant gode venner slipper jeg gjerne ei "bønne", men prøver å kamuflere utslippet så godt jeg kan ellers.

Hehe, husker en gang jeg var helt nødt til å lure ut en under et møte. Forsøkte å kontrollere ulumskheten sakte og lydløst, men den hadde tydeligvis egen vilje, og forlot øverste det av rompesprekken med et skikkelig smell - hvorpå jeg reagerte med å klappe i hendene på et helt upassende sted... Litt pinlig, kan man si!

Gammel 07-04-08, 11:00   #83
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bryr meg ikke.

Gammel 10-04-08, 14:55   #84
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt på siden, men må fortelle uansett...

Jeg satt og snakket med mamma i telefonen. Plutselig hørte jeg at hun feis (eller gøffa, som jeg fortsatt har det med å si *fjortis* ) - Kommenterte selvfølelig denne fisen hvorpå hun sier: Hørte du den?

Det viser seg at hun fiser rett som det er når hun snakker i telefonen - fordi hun trodde at ingen hørte det...

Gammel 15-04-08, 13:52   #85
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 15:34   #86
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt overrasket over at noen (over barnehagealder) syns promp er morsomt og noe en kan få seg en god latter over.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 16:18   #87
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg er litt overrasket over at noen (over barnehagealder) syns promp er morsomt og noe en kan få seg en god latter over.

Er det ikke fantastisk?

Gammel 15-04-08, 18:18   #88
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Promp er naturlig, men en kan forsøke å være diskret

syns det er ekkelt når folk presser ut promper høyt..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 18:31   #89
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klarer ikke å konsentrere meg om problemstillingen. Jeg ser bare for meg Clubby som letter på rompa og fjerter.

Gammel 15-04-08, 19:39   #90
Pippilopp
I tenkeboksen

Pippilopp sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pippilopp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Joda, promp/fis er naturlig, få det ut. Helst et sted med gjennomtrekk

Pippilopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 19:54   #91
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

En promp kommer når den vil, men det går an å være hensynsfull og ikke hjelpe den ut og lage mest mulig lyd...
Jeg synes faktisk det er trist med samboere/ektepar som ikke tar hensyn til hverandre og viser vanlig høflighet.

Å signere er som oftest ganske patetisk, men jeg føler for å frivillig båse meg selv i kveld.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
smyger, stinker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21.