Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bruker dere/har dere brukt UV-klær til barna deres?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: Bruker/Har du brukt UV-klær til barna dine?
Ja, både her i Norge og i sydligere strøk 31 28,18%
Ja, men kun i sydligere strøk 20 18,18%
Nei, men jeg hatt lyst til å kjøpe og bruke det til barnet/barna mine 15 13,64%
Nei, det anser jeg som unødvendig 39 35,45%
Annet 5 4,55%
Deltakere: 110. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-08, 22:58   #11
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker dere/har dere brukt UV-klær til barna deres?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg har faktisk aldri sett solbrente barn i sydligere strøk. Og man tørker da av ungene før man setter på t-skjorte. Men jeg synes nå draktene ser ubekvemme og slitsomme ut, i tillegg til dette med at jeg gjerne vil tørke de godt i kriker og kroker etter bading.

Vi har vært mye ute og reist og sett mange solbrente unger. Unger som leker i vannkanten eller bader med vanlige t-skjorter er også et ganske vanlig syn. Og da blir t-skjorten fort våt.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg kan fint se for meg at vi kjøper UV-drakt etterhvert, for smøringen er megaekkel. Men kan ikke noen lage en kul UV-drakt snart, og ikke bare de glorete, harry greiene?

Little red fish har fine uv-klær. Vi har det stripete settet til storesøster og en ensfarget heldrakt til lillebror. Vi har også funnet mye fint når vi har vært i utlandet, særlig Asia og Karibien.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:05.