Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Den nye operaen ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-08, 04:12   #10
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye operaen ...

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Det er det nok, selv om brorparten av pengene nok er selskapsskatt.
Skattepenger fra oss alle som betaler skatt går også til store veiutbygginger på østlandet, broer på vestlandet, tunneller i nord-norge osv. I tillegg til en masse annet flesteparten av oss aldri kommer til å benytte oss av.

Jeg ser ingen grunn til at man ikke skal kunne bruke felles penger på ting ikke alle kommer til å bruke.

Tja....forbedringer av veier har jeg sett lite av og der det skal gjøres tar de betalt i bompenger i mange år før det blir gjort noe som helst da det ikke finnes penger.
Veiavgiften er jo på toppen av bompenger.
Fattigere land har bedre veier, det er flaut.

Bruene på vestlandet ja.
Og tunnellen.. nesten 85,-koster det i bommen for å komme til øya til svigerfamilien en vei.
Men der hadde de vett nok til å bygge FØR de tok seg betalt.

Men som sagt jeg er ikke imot noe operabygg (dog den kunne vært bedre designet, makan til stygt bygg)
Blir nå spennende å se hvordan det går.. den skal drives, vedlikeholdes etc..

Men jeg vil se resultater på mange andre områder også.
Det er innsparinger fader meg overalt til det uforsvarlige.

Bilder og pynt i hjemme... nope..aldri vært inntresert i kunst, det meste er stygt og bare rot. Da mener jeg Dagens moderne kunst. Hadde vi tatt et skrableri med malepenselen til en 2-3 åring og fått en kjent kunstner til å signere den, ja den hadde solgt....
Den gode gamle kunsten er noe annet.
Men det omgir jeg meg ikke i daglige heller, det hadde kosta skjorta..ikke verdt det.

Liker best familiebilder på veggen og jeg huser 3 gratis kunstnere til å dekorere huset med om jeg vil

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.