Sv: Den nye operaen ...
Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.
Ikke sant! Tenk når kulturhistorisk museum flytter dit, men hele samlingen fra Tullinløkka og vikingskipene, og kulturøya Snelda åpner! Det kommer til å bli et fantastisk område.
Men kjære vakre vene, bare fordi du ikke forstår eller liker kunst så betyr ikke det at hele resten av Norge skal følge din smak. Det må gå an å være for en Opera selv om man ikke liker kunstarten selv.
Jeg sier som Sigrid Hvidsten i Dagbladet i går: "Opera er ikke for alle, men det er søren ikke Ole Ivars heller".
Kan bare bygge operaer i hver kommune for min del, men da samtidid sørge for at alt annet blir tatt hånd om også..
Utsmykkning kunne de godt spart inn penger på, som da også er kunst.Og kunst er dyrt.
Operaen er da til for å høre musikk, ikke en kunstutstilling.
Da drar man på kunstutstilling hvis man vil det, det har de også i Oslo.
Unødig bruk av skattepenger.. Ja, det synes jeg. Operaen er dyr nok som den er. Kommer garantert til å dukke opp nye utgifter rundt det bygget, banna bein. Men det får nå tiden vise.
Har heller ikke sagt noe om at andre må ha min smak Jeg sier min mening, jeg tillegger ikke andre meninger og smak. Den er min.
Dessuten jeg har tilgode at det er MANGE som liker operaen.. hører mest fra den negative delen ja, genereltt fra nett og i RL.
Hver sin smak,