Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor skal jeg begynne? (angående middager)

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-06, 21:47   #30
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal jeg begynne? (angående middager)

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Hehe…som sagt, vi trakk oss fra avtalen, vi var helt flaue over oss selv i mange dager etterpå
Du skulle vært på den demomiddagen; du trenger ikke kjøpe nye kjeler resten av livet ditt, flott stablesystem og kjele/panne man kan forhåndsinnstille på grader og steke på bordet. Men hovedpoenget er at de er helt fri for giftig dritt i materialet og de er lagd for å kunne lage all mat uten vann, smør eller olje. Du skal også kunne ha veldig mye oppi samme kjele, men de blir ferdig helt på likt. Spesielt system, og det krever at du gjør om på matlagingsvanene for å bruke det optimalt. Ved levering kommer det kokk og demonstrere på nytt og lager middag til familien. De har pakker fra 19 tusen og opp til ca 60 tusen…min svoger og svigerinne er nå lykkelige eiere av den billigste pakken.

Jøss.

Ja, det fårn si.

Jeg har kjeler av stål og panner og gryter av jern, og trodde det var rimelig fritt for giftig dritt. Ja, også har jeg en kjele med slipp-belegg til hvite sauser og sånn. Den er sikkert med giftig dritt. Men jeg tror ikke heeeelt på at kjelene kan sørge for måltidstiming. Det er nok uansett kokken som må gjøre det. For om du er helt ferdig med resten av måltidet før du koker potetene, vil ikke kjelen skjønne det og koke potene på 2 minutter, vil den vel?

Sist redigert av Harriet Vane : 14-11-06 kl 10:53.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:58.