|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Stabilt ustabil...
|
Det lønner seg å klage!Denne uka har jeg hatt opprydding i reklamasjonshaugen min!
|
|
|
#2 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det lønner seg å klage!!Sånn skal det gjøre! Stå på
|
|
|
#4 |
|
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det lønner seg å klage!!
En i barnehagen vår klagde på viking vinterstøvlene til sønnen sin og fikk til svar: "de har helt sikkert hatt de i tørkeskapet i barnehagen, og da ødelegger man goretexmembranen". Stemmer det? Noen som vet? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Stabilt ustabil...
|
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Det lønner seg å klage!!Heisann. Her har vi sjikkeli stor respekt for butikkansatte, ser jeg. Noen ganger kan det være litt uoversiktlig å vite hva butikken og merkene har av garantier og ting å forholde seg til, og man kommer jævlig mye lenger med å smile pent, forholde seg høflig og forklare situasjonen på en ordentlig måte før man drar frem kjerringkjevlet. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Stabilt ustabil...
|
?
|
|
|
#8 |
|
|
At en butikkansatt prøver seg, og må snakke med noen, fordi hun synes de ser slitt ut kan like gjerne bety at h*n har en sjef som har gitt pepper for feil reklamasjoner før, og er mer bekymra for yet another day of crap enn at du må vente littegrann før reklamasjonen går i orden. Så lenge du vet at du har retten på din side ser jeg ikke hvorfor man skal bli hissig, ruste seg til diskusjon eller miste gardiner. Tro meg, det er de villeste ting som blir forsøkt reklamert, og noen ganger er det vanskelig å se hva som er reelt og hva som er svada. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I de nye reima tec vottene til ungene står det at de kan tromles lett eller tørkes i tørkeskapet ved lav varme.
|
|
|
#10 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som da en ville bytte inn en topp på Mandag, kjøpt før helgen.
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Men først, kaffe!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det lønner seg å klage!!Eller hun med Ticketdressen som var velbrukt (hvertfall det som var igjen av den) og halvparten smeltet fordi den hadde ligget til tørk ved vedovenen på hytta. "Hva har dere tenkt å gjøre med DETTE da!?" (Jobber ikke i butikken, men stod bak kunden) |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Det lønner seg å klage!!Jeg klaget akkurat på noe: Jeg hadde bestilt fra en svensk nettbutikk, men jeg fikk bare underdelen på en pysj til guttungen.
Jeg fikk straks et svar tilbake
Så jeg måtte jo sende et nytt svar:
Og da ble det fart på sakene ...
|
|
|
#14 |
|
Har bakt søte kaker
|
Svensker.. beklager å måtte støte noen, men det er veldig mange av de som er utrolig dårlig til å forstå norsk..
|
|
|
#15 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Det lønner seg å klage!Kif: |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Det lønner seg å klage!aC : at jeg ruster meg til diskusjon når jeg mener det er grunn til å klage, betyr ikke at jeg lar gardinene mine dette ned i hytt og pine. Generelt forsøker jeg å unngå at de detter ned, da jeg syns det er slitsomt. Men hvis folk svarer meg frekt, og ikke gir seg etter høflige forsøk på å komme til en løsning, ja da kan jeg ærlig innrømme at det kan skje. Synes kanskje du drar litt vel kjapp konklusjon utfra forskjellige innlegg, og "ser" for deg noe jeg ikke kjenner meg igjen i. Aller helst håper jeg at det jeg kjøper holder mål, og ikke gir grunn til reklamasjon. Det er det letteste og mest behagelige, og sparer meg for meg tid og energi enn å måtte løpe fra butikk til butikk og ordne opp..
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er enig i at det er best å være høflig og rolig når det skal klages på et produkt som ikke holder mål (eller uansett hvilken grunn folk har for å klage). Det finnes lover å forholde seg til, for selger og kunder og det er ikke alltid like lett å vite hva som er rett. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Det lønner seg å klage!!Veldig bra Kif - og et ganske sporty svar fra personen som svarte på mailene i nettbutikken også! |
|
|
|
#20 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Det lønner seg å klage!Det er ikke ofte vi har klagd på noe vi har kjøpt, men de gangene vi har gjort det har det gått greit uten problemmer.
|
![]() |
|
|