Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Det lønner seg å klage!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-08, 15:42   #8
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det lønner seg å klage!!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Heisann. Her har vi sjikkeli stor respekt for butikkansatte, ser jeg. Noen ganger kan det være litt uoversiktlig å vite hva butikken og merkene har av garantier og ting å forholde seg til, og man kommer jævlig mye lenger med å smile pent, forholde seg høflig og forklare situasjonen på en ordentlig måte før man drar frem kjerringkjevlet.

:jobber ikke i butikk lenger og kan si hva jeg mener om den slags kunder:

? Var det kanskje ikke snakk om at det var en ANSATT som ikke var høflig ? Jeg for min del snakker om Gore-tex, som er merket med en info-lapp på hvert produkt med garantien. Her er det da ikke mange smutthull for å komme unna garantien... Eller så du for deg noe helt annet, aC?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:23.