|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Kunne vært gressenke, men valgte heller å være i farta selv også.
![]() |
![]() |
#162 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er utdannet delvis i utlandet, og fra UiB og NHH. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?To år på UiO med ex.phil./ex.fac. og sosiologi, og to år på Høyskolen i Vestfolk med informatikk. Har jobbet som systemutvikler og programmerer i over sju år, men i høst byttet jeg stilling internt og nå jobber jeg med test og dokumentasjon av programvare.
![]() |
#165 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er du utdannet?
Kult. Kan programvare dokumenteres? Jeg skriver kun selvdokumenterende scripts, men det er ikke alltid de er så krystallklare året etter |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvor er du utdannet?MA i internasjonal politikk fra University of Warwick og Cand.philol. fra Universitetet i Oslo (engelsk hovedfag). Arbeider som statsautorisert translatør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?
![]() |
#169 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Cand.philol. og dr.art. fra UiO, fagkrets bestående av fem språkfag. Har en relevant jobb i staten der jeg bruker litt av fagene mine og desto mer av studiejobberfaringene mine, men skal snart tilbake for å gjenoppta fagidiottilværelsen ved UiO.
![]() |
#170 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Siv.ing kjemi fra NTH (vel strengt tatt var vi vel første kull på NTNU). Deretter Dr.ing fra LTH (Lund, Sverige). Jobber med byggematerialer, delvis relavant til utdannelsen min.
![]() |
#171 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Utdannet til Diplomøkonom ved diverse lokalavdelinger på BI en gang for mange, mange år siden. Jobber som produktsjef for en hel haug med tegneserier, dvs markeds- og økononomiansvarlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Cand.mag. fra Høgskolen i Agder, selv om det ikke er der jeg har gått lengst. Jeg har gått på UiO, UiB (har vært der lengst), Universidad de Salamanca (Spania) og Universidad de Guanajuato (México).
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Øk/Ad på høgskolen i Haugesund. Jobber i dag som senior controller i et stort internasjonalt konsern |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|