Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Full barnehagedekning, men hva med kvaliteten?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-08, 10:25   #10
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Full barnehagedekning, men hva med kvaliteten?

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Så her vil jeg legge skylden på rutinene og ikke de voksne som var i rommet...

Jeg ønsker ikke å legge skylden på de ansatte, dette er folk som jeg setter pris på. Samtidig så syns jeg det er helt forferdelig å tenke på at noe sånt skjer i min barnehage, og at det er bare sånt som kan skje...

Jeg er dog litt roligere i dag, enn hva jeg var igår, når jeg vurderte å slutte å jobbe og ha Junior hjemme.

Når det gjelder full barnahagedekning, så forstår ikke jeg hvordan de skal få dette til innenfor ring 2, der det nå bare bor flere og flere barnefamilier og det er ikke mer plass å at av. Uten om parker og friarealer. Jeg syns ikke bussing av disse barna til Maridalen eller tilsvarende er en god løsning.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.