|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2008
![]() |
Sv: Magneter til vaskemaskin
Hei! Vaskenotter.no her. Det er jeg som importerer vaskenøtter til Norge. Vil bare legge til noen opplysninger for å oppklare: Jeg har søkt råd hos Norsk Biologforening (www.bio.no/bio/enbiolog/) både når det gjelder hvordan vaskenøttene faktisk virker, og om de er giftige. Jeg siterer: |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Magneter til vaskemaskinDet var jo greit å få en oppklaring på! Heia vaskenøtter. Litt avsporing her nå, men hvor mye forurenser det å transportere vaskenøtter til landet? Går miljøregnestykket egentlig opp ved bruk av vaskenøtter?
|
|
|
#43 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I følge denne artikkelen bør man bruke miljømerkede produkter, altså ikke Zalo uanstt farge.
|
|
|
#44 |
|
saftig
|
Ja, det står det også, og det er jeg selvsagt enig i. Hovedpoenget var dog at bakteriedrepende produkter forurenser MER.
|
|
|
#45 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sist redigert av Honda : 30-04-08 kl 14:51. Årsak: haha mannlig vaskepulver jah |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har prøvd med grønn zalo. Det funker ikke like godt. Det er sjelden jeg har behov for zalo som flekkfjerner. Funker blå, så bruker jeg blå. Men takk for tipset.
|
![]() |
|
|