|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dongeri uten mye stretch i store størrelser?
Om du vet hvilken størrelse du trenger, og i tillegg vet modellnummer eller navn - så kan de sikkert bestille til deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dongeri uten mye stretch i store størrelser?Jeg kan klippe av mine bukser og sende 15-20 cm til deg, så kan du sy dem på de buksene som er for korte for deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#25 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
![]() Sv: Dongeri uten mye stretch i store størrelser?Hei Kirsebær, |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Guardian of the galaxy
|
36" har vel aldri kunne fungert som str 50 uansett hvor mye forskjell det er på størrelsene vel?
![]() |
#27 |
Ustabil
|
![]() Sv: Dongeri uten mye stretch i store størrelser?Jeg vil faktisk varmt anbefale Ellos! Og det er det ikke ofte jeg gjør... Kjøpte for ikke så lenge siden to dongeribukser fra Ellos, og de er kjempegode. Bittelitt stretch er det, men stoffet føles som solid, tykk dongeri. Stretchen gjør bare at buksa sitter penere. Disse finnes i både kort og lang utgave, og i både små og store størrelser. Jeg er veldig fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
![]() Sv: Dongeri uten mye stretch i store størrelser?33" kan godt passe på en person som trekker str 50. Det kan 36" også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
kamerat
|
Javel? Jeg får aldri på meg 33, noen ganger får jeg klemt på meg 34, og 36 passer ikke alltid det heller. Og jeg bruker 44/46 i bukser til vanlig. Jeg vil at knappen skal gå igjen, for å si det sånn.
![]() |
#30 |
Textrovert
|
![]() Sv: Dongeri uten mye stretch i store størrelser?Nå har jeg aldri reflektert over forskjellen på "vanlig" dongeri og "fake" dongeri (
![]() |
#31 |
Ustabil
|
Du tar helt feil. Tomme-størrelser er knyttet til livvidde, og innenfor en livvidde (en tomme-størrelse) kan du ha mange ulike varianter av passform. Men de vanlige størrelsene (som str. 50, for eksempel) har også en bestemt livvidde, og mange ulike passformer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
I farta!!
|
Men tommer varierer og veldig. Eg har to bukser i str 33 og det er stor forskjell i livet.
![]() |
#34 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#35 |
kamerat
|
:vrang:
![]() |
#36 |
Ustabil
|
Nei. Det gjør ikke det! En tomme er 2,54 cm eller deromkring. Mener du at centimeter også varierer? En centimeter er ikke en centimeter? Det som varierer er snittet på buksene, og ikke minst høyden på livet. Når buksa er 33" i livvidde, så kommer det jo an på hvor på kroppen du får disse 33" plassert. Får du linningen i midjen er det noe helt annet enn om linningen havner litt nede på hoftene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
I farta!!
|
Sjølvsagt ikkje målet i seg sjølv!. Men mine bukser i 33 tommer er ikkje lik i hverken cm eller tommer når eg måler dei i livet.
![]() |
#38 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Dongeri uten mye stretch i store størrelser?På byoung der jeg bor, har de et jeansmerke som heter Fonaki (eller noe sånn
![]() |
|
|