Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Passe på så han ikke blir homo ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-10, 21:42   #221
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir homo ...

Idrett er jo enda verre. De skader seg jo hele tiden, doper seg og snuser. Og tenk på all den rare maten man må lage til dem...

Gammel 08-02-10, 21:42   #222
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg tror det er der vi snakker forbi hverandre. For jeg har virkelig ingen bekymringer om at sønnen min skal vise seg å være homofil. Men om han hadde fortalt at det var sånn, så hadde jeg tenkt over hvilke ekstra utfordringer det hadde gitt. På samme måte som mye annet kan gi ekstra utfordringer, f.eks om han ville ha jobbet som kunstner, bli idrettsmenneske eller noe annet som er litt utenfor A4.

Ah, skjønner. Da tror jeg vi har snakket forbi hverandre, ja.

Gammel 08-02-10, 21:45   #223
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror Skremmeren har meg på ignore, for akkurat det som Esme sier har jeg sagt opp til flere ganger.

Gammel 08-02-10, 21:45   #224
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Idrett er jo enda verre. De skader seg jo hele tiden, doper seg og snuser. Og tenk på all den rare maten man må lage til dem...

Det beste er å gjøre som meg. Oppdra tv-slaver. Når jeg ser flokker med udugelig ungdom hope seg opp utenfor kjøpesenterinngangen med sine giftpinner, piercinger og blå hår, sier jeg til eldstemann at détte, dette er ikke noe liv for deg. La oss gå hjem og se på TV.

Gammel 08-02-10, 21:47   #225
Slettet bruker
Passiv

Standard

Skremmern - jeg sa at jeg anser problemet å være på nivå med å trenge briller ganske mange ganger. Altså minimalt. Du er bare enig med Esme fordi hun er stor og sterk du.

Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 21:47   #226
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg skjønner hva du mener, rine, jeg er bare ikke sikker på om alle er enige i det du definerer som letteste utvei.

Jeg definerte halmhopping som den enkleste utveien, ja. Det er rimelig enkelt.

(Ja, jeg fjaser, men jeg har forklart så mange ganger hva jeg mener at jeg ikke gidder mer. Trur eg.)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 21:49   #227
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg blir helt nervøs for å trå på tær av denne tråden. Ergo: Uttalelsen om kunstnere som ille var fordi de ofte ikke tjener særlig mye penger og jeg med skrekk og gru fikk et indre bilde av at alle de små guttungene som løper ned dørene her skal fortsette med det til de er førti år og vel så det fordi de aldri flytter hjemmefra.

Jeg er ikke prinsipiell motstander av kunst heller.

Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 21:49   #228
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg definerte halmhopping som den enkleste utveien, ja. Det er rimelig enkelt.

(Ja, jeg fjaser, men jeg har forklart så mange ganger hva jeg mener at jeg ikke gidder mer. Trur eg.)

Det er litt gøy å ha noen å dele med når det gjelder å være Den Som Alle Alltid Er Uenig Med Bare Fordi Det Er En Vane.

Gammel 08-02-10, 21:51   #229
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Skremmern - jeg sa at jeg anser problemet å være på nivå med å trenge briller ganske mange ganger. Altså minimalt. Du er bare enig med Esme fordi hun er stor og sterk du.

Jeg er ikke enig med Esme, jeg skjønner derimot hva hun mener nå.

Gammel 08-02-10, 21:55   #230
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Smilefjes, jeg trodde det var du som var stor og sterk?

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 21:55   #231
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er litt gøy å ha noen å dele med når det gjelder å være Den Som Alle Alltid Er Uenig Med Bare Fordi Det Er En Vane.

Du och jag, Sitron, du och jag...

Men jeg tror ikke Skremmern har meg på ignore..

Gammel 08-02-10, 21:58   #232
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Bare vent, din dag kommer nok.

Gammel 08-02-10, 22:00   #233
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Min største skrekk er å få en håndballspiller, tenk å måtte sitte inne i illeluktende haller mange helger i året. Pluss at man da må konversere, sikkert høflig, med andre håndballmammaer.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 22:03   #234
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Hvorfor er det så mange tomme innlegg i denne tråden?

Gammel 08-02-10, 22:06   #235
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Hvorfor er det så mange tomme innlegg i denne tråden?

Gammel 08-02-10, 22:08   #236
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir helt nervøs for å trå på tær av denne tråden. Ergo: Uttalelsen om kunstnere som ille var fordi de ofte ikke tjener særlig mye penger og jeg med skrekk og gru fikk et indre bilde av at alle de små guttungene som løper ned dørene her skal fortsette med det til de er førti år og vel så det fordi de aldri flytter hjemmefra.

Jeg er ikke prinsipiell motstander av kunst heller.

Hvah? Så du mener at man ikke skal forfølge sitt indre geni, proklamere høyt og tydelig at man "aldri vil jobbe!", gjøre narr av de som må stå opp tidlig for å gjøre nettopp det, og samtidig aldri flytte ut på ordentlig, og forvente at en skal være Øyenstenen som fortjener losji, mat og drikke gratis hver gang man ærer sitt opphav med overnattings"besøk"... igjen?

:hups, utblåsning? Jah...:

Egentlig liker jeg forsåvidt kunstnere.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 22:13   #237
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hvah? Så du mener at man ikke skal forfølge sitt indre geni, proklamere høyt og tydelig at man "aldri vil jobbe!", gjøre narr av de som må stå opp tidlig for å gjøre nettopp det, og samtidig aldri flytte ut på ordentlig, og forvente at en skal være Øyenstenen som fortjener losji, mat og drikke gratis hver gang man ærer sitt opphav med overnattings"besøk"... igjen?

:hups, utblåsning? Jah...:

Egentlig liker jeg forsåvidt kunstnere.

Jeg liker også kunstnere. Jeg bare vil ikke fø på en.

Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 22:14   #238
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Jeg liker ikke kunstnere. Eller håndballspillere. Eller de som fremkaller bilder. Griser!

Gammel 08-02-10, 22:14   #239
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke jeg heller.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 22:14   #240
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg liker ikke kunstnere. Eller håndballspillere. Eller de som fremkaller bilder. Griser!

Fremkaller bilder de har tatt selv eller fremkaller for andre? :fascinert:

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.