Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-10, 14:47   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

I går da jeg kom ut fra barnehagen sto en annen mor og festet barnet sitt i bilen ved siden av. Det var ikke så god plass mellom bilene. Likevel hadde hun satt bildøren sin så langt oppe som den kom, dvs at den gikk inn i bildøren min. I tillegg sto hun og beveget seg litt frem og tilbake, slik at døren hennes hadde laget et skikkelig stygt merke i lakken på min dør.

Jeg gikk bort og sa fra at slik hun sto skrapte hun opp bilen min. Hun sa bare "Åh, jeg måtte feste barnet". Så satte hun seg inn i bilen. Jeg kikket på døra mi og så at dette var ikke bare en liten ripe, så jeg banket på bilen hennes igjen og sa at det hadde blitt en skikkelig stygg skrape. "Åja, ja, jeg skulle jo bare feste barnet." sa hun, og lukket døra til bilen. Jeg ble så paff at jeg ikke gjorde noe mer der og da. I en liknende situasjon selv ville jeg tatt på meg ansvar og eventuelle kostnader, og ikke minst beklaget at jeg hadde vært uforsiktig.

Hva ville du ha gjort videre om du var meg?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:38.