Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dyr BH vs. billig BH?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-10, 19:11   #21
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dyr BH vs. billig BH?

Ingen rimelige BHer i min str, da må de i tilfelle være uten spiler. Jeg har triumph ammeBH som jeg har vært godt fornøyd med, holder på å vurdere nye ammeBHer nå, de gamle jeg har er utslitt, er usikker på hvor jeg skal kjøpe de, det er jo for en relativ begrenset periode.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 19:14   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyr BH vs. billig BH?

Jeg finner aldri min riktige størrelse (65DD) i vanlige butikker.
Nå sist kjøpte jeg 70, men det ER for løst rundt, det er til og med for løst på det innerste hakket, og da sitter den jo ikke som den skal. Frustrerende. BHer på andre butikker enn Cubus og lignende koster jo flesk, som regel.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 19:57   #23
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.956
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dyr BH vs. billig BH?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg finner aldri min riktige størrelse (65DD) i vanlige butikker.
Nå sist kjøpte jeg 70, men det ER for løst rundt, det er til og med for løst på det innerste hakket, og da sitter den jo ikke som den skal. Frustrerende. BHer på andre butikker enn Cubus og lignende koster jo flesk, som regel.

Jeg har en BH jeg er veldig fornøyd med som ikke koster flesk, og er fra Figleaves. Den kommer på under tollgrensa. Finnes både med lav utringning, og balconette, og i mange farger. Anbefales!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 20:01   #24
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyr BH vs. billig BH?

Jeg har kjøpt en Freya og den regnes kanskje blant de dyre. Den er jeg foreløpig ikke sånn superimponert over. Men nå foretrekker jeg stort sett glatte bh-er av typen t-shirt-bra, ikke de som er satt sammen av masse smådeler og blonder.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 20:04   #25
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.956
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dyr BH vs. billig BH?

..og siden det er salg hos figleaves, kan man få denne også, for under tollgrensa:

Fantasie:

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 20:12   #26
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.711
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dyr BH vs. billig BH?

Jeg kjøper kun bh fra billige kjedebutikker.
Syns de holder seg bra jeg. Passer fint og er behagelige å ha på.

Har aldri tenkt tanken på å gå i en undertøysforretning for å bli målt.

Men så bruker jeg 75B da, så jeg har ikke så mye å skulle støtte opp heller.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 20:19   #27
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dyr BH vs. billig BH?

Jeg kjøper også nesten bare "billig" bhér. Kan også bruke litt forskjellige størrelser. Kjøpte 3 på salg i dag KappAhl til hele 129,- for alle tre. Og så var de faktisk skikkelig fine alle sammen. Ulike str. hadde de å. 70C, 75D og 75C. *fornøyd*

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 21:07   #28
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dyr BH vs. billig BH?

Eg har prøvd forskjellige, min favoritt bh er fra Cubus. Bruker 80 d/e

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 21:14   #29
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dyr BH vs. billig BH?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Mange grunner til det. Jeg har hatt bh-er jeg har vært fornøyd med (om enn ikke så mange å velge i) jeg har ikke flust med penger samt at jeg virkelig ikke liker shopping. Pluss at jeg hadde måttet dra til en ok butikk, og jeg trodde det bare var LaLina som var "godkjent" i Oslo. Og dit kommer jeg meg aldri, tror jeg. Men nå har jeg funnet Change på Oslo City, da.

De har change på Sandvika Storsenter også. Jeg er frelst, og har nå changekort som gir meg 10% i bonus hver gang. Jeg har nå snart spart opp til en gratis bh.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 22:24   #30
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dyr BH vs. billig BH?

Mine fortrinn detter ut av billige og mid-price BH'er uansett størrelse, og uansett hvor pene de ser ut i prøverommet. Minimum er ordentlig quadboob eller bare merkelig puppeform etter kort tids bruk.

For tiden er det kun Fauve som sitter pent hele dagen. Den er veldig dyr i Norge, men kan fås til rund 200 kr. på Ebay.

Som sportsBH er det kun Freya som duer, og også de kjøper jeg på Ebay.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 22:44   #31
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.797
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyr BH vs. billig BH?

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

De har change på Sandvika Storsenter også.

Har de? Hvor på storsenteret da?

Jeg hadde for øvrig på meg en av de nye bh-ene i dag, og dette skal bli en smertefull affære. Jeg ble jo målt til riktig størrelse, men bh-en knager skikkelig inn i huden særlig på sidene under puppene. Er det slik at det må jeg bare regne med?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 22:47   #32
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyr BH vs. billig BH?

Jeg målte meg selv i dag til 45P. Kan det stemme tro?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 02:55   #33
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.450
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyr BH vs. billig BH?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Har de? Hvor på storsenteret da?

Jeg hadde for øvrig på meg en av de nye bh-ene i dag, og dette skal bli en smertefull affære. Jeg ble jo målt til riktig størrelse, men bh-en knager skikkelig inn i huden særlig på sidene under puppene. Er det slik at det må jeg bare regne med?

Det kommer seg, bøy ut bøylen litt i spissen.

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg målte meg selv i dag til 45P. Kan det stemme tro?

Ja, det tror jeg er perfekt for deg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 06:07   #34
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dyr BH vs. billig BH?

Jeg merker stor forskjell på bhene fra f.eks change (pris i middelklassen) og de dyre jeg fikk av ei som hadde tatt brystreduksjon. De fra change sitter som støpt når jeg kjøper de, men etter noen timers bruk står ikke spilene helt inntil kroppen mellom brystene lenger, og den sklir opp på ryggen. De dyre jeg fikk har videt seg ut etter at jeg fikk dem, men sitter som støpt likevel. Og gir meg fine struttepupper.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 08:08   #35
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dyr BH vs. billig BH?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Har de? Hvor på storsenteret da?

Nye delen, i den lange gangen.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 08:14   #36
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.797
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyr BH vs. billig BH?

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Nye delen, i den lange gangen.

Ah! :lyspære: Ja, nå vet jeg hvor det er. Jeg er sånn at jeg mentalt blokker ut butikker jeg anser som uaktuelle, så nå måtte jeg virkelig tenke etter. Men så greit at de finnes i Sandvika, da. Da kan jeg handle der, også. Jeg har handlet en del på Marinka på storsenteret før. De selger Mary Jo-bh-er, som jeg liker, men jeg synes ikke servicen har vært topp der bestandig. Men hva med Next to Nothing på storsenteret? Er de bra?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 08:39   #37
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyr BH vs. billig BH?

Det er bare dyre BH'er som passer og sitter fint.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 11:30   #38
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyr BH vs. billig BH?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Det er bare dyre BH'er som passer og sitter fint.

Nehei!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 11:31   #39
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.899
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyr BH vs. billig BH?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Nehei!

Ikke for oss som ikke har så mye å løfte og stappe, nei.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 11:36   #40
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.956
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dyr BH vs. billig BH?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ikke for oss som ikke har så mye å løfte og stappe, nei.

Heldige dere. Jeg synes ofte de har mye lekkert bl.a. på HM.

Men til det med at det er dyrt for oss som altså da trenger løfting og stapping ( ): jeg syntes helt klart det var verd den investeringen det var å gå i en undertøysbutikk og prøve seg fram til riktig størrelse, for så å gå ut derfra med tre BH-er. Jeg kunne klart meg lenge med bare de tre. Det var mye billigere enn alle bomkjøpene jeg hadde prøvd meg med på Lindex og HM, som gjerne lurte meg ved at de "satt fint på" i prøverommet, men ikke i bruk.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no