|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hundeeiere!Vi har to portugisiske vannhunder.
![]() |
#22 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hundeeiere!
Og så snorker de og snøfter så søtt.
![]() |
#23 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hundeeiere!Vi har en japansk spisshund
![]() |
#24 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hundeeiere!Vi har en sheltie. Gjeterhundhjerne i liten kropp. Stor nok til å orke det meste, men liten nok til at mosjonsbehovet er mulig å dekke. Rolig, lettrent, vennlig, smart. På den negative siden: Ofte sky overfor ukjente. Gneldrete når usikker. Min intet unntak. Tidlig sosialisering blir ekstra viktig med et sånt utgangspunkt, og der syndet vi litt ...
![]() |
![]() |
#25 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hundeeiere!Har ikke hund nå, men er vokst opp med Alaskan malamute. Stabeist, men en skikkelig familiehund som ikke redd for å bli våt på potene. At den kan ligge ute i veldig mange minusgrader er også en fordel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hundeeiere!Jeg har ikke hund, men er vokst opp med det, og savner det veldig.
![]() |
#27 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hundeeiere!Endelig et bilde! Her er Mira 3 år, i sommer. Hun er forøvrig knusforelsket i verdens nydeligste Carmen: King Charles Cavalier som er naboen vår. Ellers er hun selektiv på hvem hun liker. Egoet er ekstremt mye større enn kroppen, men så er jakthunder tøffere enn toget og kan brukes på alt fra villsvin til elg, så. Litt stri å oppdra, men bortsett fra det med kattene så er hun veldig familievennlig. 16 kg og 40 cm høy over ryggen.
![]() |
#28 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Hundeeiere!Stor Puddel. Stor bikkje, lite sykdom på rasen, 50% sjanse for jaktinstinkt og røyter ikke.
![]() |
#29 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hundeeiere!Jeg har Jack Russell Terrier. Jeg valgte rasen da jeg hadde sett flere JRT og bare elsket gemyttet og drivet på de. Skulle egentlig drive med agility, men jeg flytta så usentralt at det ble uaktuelt. Kira er en knall familiehund, dom lærer nye triks hele tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
søt
![]() Sv: Hundeeiere!Freya, kult at de kan hoppe 5 x sin egen høyde.
![]() |
#31 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hundeeiere!Vi har datteren til Kira, Freya sin jack russel.
![]() |
#32 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Hundeeiere!Siden flere har lagt ut bilder av sine hunder, så kan jo saktens jeg også gjøre det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har en golden retriever tispe. Hun er tålmodig med små barn, men kan knurre hvis noen forsøker å kle på henne kjole eller liknende.
![]() |
#34 |
stoffavhengig
Der er mammaen motsatt, hun bjeffer kun når hun står ute i bandet alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Passiv
|
![]() Sv: Hundeeiere!Jeg har hatt leonberger, og vil aller helst ha leonberger igjen. Men jeg klarer heldigvis å innse at leonberger utgår med høye kneløft, all den tid jeg vil at ungene etterhvert skal rusle en tur med bikkjekreket. Egentlig så ser jeg at det er mange raser som kunne ha passet inn i familien vår, og glad i hunden blir man jo uansett, så det er vel bare å velge en. Vi har nemlig fått ganske god kjennskap til en oppdretter og en hund spesielt, og den hunden venter valper om et par måneder. Samme hund fikk valper i fjor også, og de går sin seiersgang verden rundt med sitt herlige gemytt og vakre utseende. Det er kommet inn bestillinger fra Frankrike og Russland på disse valpene og vi har da fått tilbud om å kjøpe en. Eieren skal selv beholde en valp og de har gitt oss et fantastisk tilbud om pass av hund i ferier så vi slipper kennel. Det betyr utrolig mye for oss. |
![]() |
![]() |
#36 |
Passiv
|
![]() Sv: Hundeeiere! |
![]() |
![]() |
#37 |
stoffavhengig
![]() Sv: Hundeeiere!Her er Kira. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Nå også i farger
![]() Sv: Hundeeiere!Vi har whippet og kunne aldri hatt noen annen rase. De er rolige og elegante inne, og full fart ute om de slippes løs. Det som var viktig for oss var å ikke få en energibunt av en hund som girer seg opp sammen med ungene. Det er kaos nok her som det er for å si det sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
can-jur
|
![]() Sv: Hundeeiere!Vi har en blandingshund ( chi/tibbe/nszieller no sånt) som kom rekende på ei fjøl.
![]() |
![]() |
|
|