|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Reise til Egypt med to barn i august?Jeg syns ikke regionen er stabil nok til å reise dit med barn med det første.
|
|
|
#2 |
|
"De"
|
Sv: Reise til Egypt med to barn i august?Nå er det jo valg der nede i september, så sannelig om jeg vet.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reise til Egypt med to barn i august?Hadde ikke dratt dit i august med så små barn. Vært i Egypt i august selv, og første dagen lurte jeg på hvordan i all verden jeg skulle holde ut. Var ca 45 grader den uka jeg var der. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Reise til Egypt med to barn i august?Vi reiser på ferie også dit hvor det er veldig varmt. Vi svetter fælt, men ingen ser ut til å affiseres nevneverdig. Vi bader mye, og tar litt innetid midt på dagen.
|
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Reise til Egypt med to barn i august?Jeg har vært i Egypt en gang og ville ikke reise dit igjen med det første. Det er så mange andre mer sjarmerende plasser jeg heller vi reise før jeg reiser dit. Og jeg ble forresten matforgiftet av mat på hotellet. Hun som spiste det samme som meg ble innlagt på sykehus. Så jeg er nok farget av det.
|
|
|
#6 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reise til Egypt med to barn i august?Vi bodde på godt hotell i Hurghada og alt virket bra, men det var på reisene til Kairo og Luxor magen begynte å bråke.
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Reise til Egypt med to barn i august?Jeg har hørt om så mange som blir dårlig i Egypt av maten de har spist på flotte hotell, så det frister ikke for meg å reise dit.
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Reise til Egypt med to barn i august?Ja, er det antydning til noe som helst bittelitt ørlite kulde i vinden, blir hele meg ei stor furteleppe. Jeg hater kulde så intenst! I hvert fall når jeg har betalt for varme.
|
|
|
#9 |
|
Metallica!!
|
Sv: Reise til Egypt med to barn i august?
Ja.
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Reise til Egypt med to barn i august?Nei, det kan bli for varmt, selv om jeg nok er en person som tåler varme bedre enn mange andre (i hvert fall av de jeg kjenner, bortsett fra Inter).
|
|
|
#11 |
|
Nymotens gammeldags
|
|
|
#13 |
|
Nymotens gammeldags
Ja'a!
|
|
|
#14 |
|
Peppy!
|
Sv: Reise til Egypt med to barn i august?Hvordan noen kan ha det fint i 50 varmegrader er beyond me. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reise til Egypt med to barn i august?Magefølelsen og fornuften seiret (hadde egentlig ikke trodd noe annet) og vi drar ikke til Egypt i august. Hadde det ikke vært for at det fort kan komme opp i 50 varmegrader så hadde vi dratt. Vi tåler varme godt både voksne og barn, men det er en grense for hva jeg synes er riktig i forhold til barna.
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09 Sist redigert av ILY : 07-06-11 kl 22:02. Årsak: Skriveleif |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nymotens gammeldags
|
|
|
#17 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det er jo nesten gratis! Og jeg er så reisesyk at jeg holder på å dø her jeg sitter og skal prøve å lese på en dummedum eksamen. Men det er det der med de eventuelle 50 gradene og lillesnupp som ikke er så stor enda. Lillemann på 5 hadde nok fint greid seg.
|
|
|
#18 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Jeg håper vi kan koste på oss en reise dit, vinterferie eller påske. Desember skal være rimelig og bra.
|
|
|
|
#19 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Reise til Egypt med to barn i august?Dåne! Det ser helt fantastisk ut. Jeg hadde nok reist uansett, men det er jo selvsagt ditt valg. Nå har jo ikke jeg baby da, min yngste er over 3 år og elsker varme til de grader at han ropte etter votter og lue i Hellas nylig og ikke ville bade eller gå med shorts eller noenting. Han ville ha lue og votter og langbukse og jakke, han.
|
|
|
#20 |
|
Står på egne ben
Sv: Reise til Egypt med to barn i august?Kr 7500,- totalt for hele familien med alt inkludert, også fly? Da hadde jeg også vurdert å beveget meg ned der i august. Det var jo grisebillig. Har dere AC på rommet i tilfelle? Da kan en jo få pauser fra varmen. Det må jo ikke blir opp mot 50 grader heller, men det er mulighet for det. Mest sannsynlig vil det vel ligge på rundt 40 grader. |
|
|
|
![]() |
|
|