Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bh-merker som er gode på små flate pupper da?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-11, 23:17   #21
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bh-merker som er gode på små flate pupper da?

De som passer best hittil er noen gamle pushup-bher fra HM som er lett vatterte, men samtidig myke. Ekstrainnleggene har jeg tatt ut. Tror de var i størrelse 75B. Kanskje jeg burde prøve 70C?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 23:23   #22
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

De som passer best hittil er noen gamle pushup-bher fra HM som er lett vatterte, men samtidig myke. Ekstrainnleggene har jeg tatt ut. Tror de var i størrelse 75B. Kanskje jeg burde prøve 70C?

Det tror jeg kan være en god idé. Jeg har faktisk en HM-sak i den størrelsen liggende her, lys lindegrønn, som jeg lurte på å sende til deg etter den tråden. Den er hakket for stor til meg (og innleggene har jeg rotet bort, så det passer jo bra).

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 23:26   #23
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det tror jeg kan være en god idé. Jeg har faktisk en HM-sak i den størrelsen liggende her, lys lindegrønn, som jeg lurte på å sende til deg etter den tråden. Den er hakket for stor til meg (og innleggene har jeg rotet bort, så det passer jo bra).

Hehe, det kunne du jo gjøre.

minibolle mai 2012
Gammel 11-06-11, 23:39   #24
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Triumph supersoft.

Cubus fører bl.a. dem, men har funnet en del på ebay også. Blir jo halv pris der ca. Sitter pent, gnager INGEN steder, og de kommer også i a-cup.

Jeg bruker 85a eller 85b. Det ene brystet er litt større enn det andre. Kan ikke gå med 80. Da må jeg ha en sånn utvidelsesgreie i låsen. A-cup blir gjerne også litt for smal for meg, så jeg går heller med b-cup og der ene brystet ikke fyller helt. Jeg er derimot veldig klar over at så stor som jeg er, så burde jeg hatt større pupper. Jeg hadde jo også det før jeg fikk barn. Men prøver å lære meg å godta det.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 01:16   #25
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men jeg skjønner ikke åssen det er mulig? Jeg er en 36/S og jeg føler meg snurpa i 65. Men mulig det er annerledes med veldig dyre bher?

Jeg er en M i overkroppen og jeg bruker 65 i hvert fall på de dyrere kvalitetene. Det er en vanesak.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 02:19   #26
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

B cup?? Det er jo stort! Jeg har problemer med å fylle ut en 70A.....

Gammel 12-06-11, 11:17   #27
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

B cup?? Det er jo stort! Jeg har problemer med å fylle ut en 70A.....

Skulle vel egentlig til å si det samme, fyller man en B er man vel ikke liten? Da er man vel helt gjennomsnittlig, sammen med C-ene?

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 11:25   #28
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Skulle vel egentlig til å si det samme, fyller man en B er man vel ikke liten? Da er man vel helt gjennomsnittlig, sammen med C-ene?

Ikke her inne, har jeg inntrykk av. Og så endres jo cupen etter omkretsen også - hvis jeg f.eks. bruker 65 b, noe som har forekommet, er det ikke snakk om gjennomsnittlige pupper, altså. Da skal jeg ikke lenger opp enn til 75 i omkrets før jeg er nede i en ikke-eksisterende minusbokstav. (Når det er sagt, synes jo jeg at 75 b er en ganske stor størrelse. Alt er relativt.)

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 11:35   #29
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syns også B er stort. Jeg fyller ikke en A en gang, så det er jo derfor jeg sliter med å finne BHer. Den gangen jeg brukte B florerte det av BHer, og jeg kunne kjøpe de overalt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 11:41   #30
Solblomst
Passiv

Standard

Ser det er mange store som sliter med å finne passende BH-er, men jeg sliter med å finne passende, fine i 85A.

Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 12:56   #31
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er mulig å være drøy rundt rygg/brystparti og samtidig ha små pupper. Jeg er en 38 og har kraftig bygning, som ikke kan gå under 75B.

Jeg har hittil funnet en eneste BH som passer ordentlig, og da måtte jeg opp i 80 (A, tror jeg). Jeg aner ikke merke, men den er kjøpt i spesialforretning og det er en balconette.

Gammel 12-06-11, 13:20   #32
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av teamor, her.

La Lina i Oslo er gode på små pupper også
St.hans-haugen.

Nei, det er ikke særlig godt utvalg til små pupper der. Jeg finner flest bh-er som passer på Lindex. Men aller mest fornøyd er jeg med Hunkemøller, men det vet jeg ikke hvor de selger i Norge.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 13:36   #33
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har akkurat samme problemet, og det eneste som fungerer tålelig bra er pushup fra HM. Jeg bruker 70B i pushup (er ellers en A-cup, men det er helt håpløst, de er jo supersmale i cup'en), og har ikke sjangs å bruke mindre i omkrets, da får jeg de ikke igjen, eventuelt får ikke puste. Burde egentlig hatt større bredde på cup'en, men da blir de for store i dybden.

Gammel 12-06-11, 13:37   #34
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Kanskje en BH-forlenger hadde vært saken, så kunne jeg kjøpt 60C eller noe? Hvor får man kjøpt det?

Gammel 12-06-11, 13:41   #35
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er utstyrt med små greier fra naturens side, men jeg har vært på BH-tur i London med FP'ere (jeg drakk øl mens de hadde prøvetimer ) så jeg har lært regelen om at mindre omkrets gir større cup. Har dermed gått fra 85B til 70C, og jeg finner bare én eneste bh som passer uten å "stå ut uten nok pupp til å fylle den", og det er Triumph 300 ellernosånt.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 13:57   #36
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gikk fra 75B til 70C etter bryllupet mitt. Da var jeg nemlig inne i en skikkelig undertøysbutikk og fikk målt riktig størrelse. Føltes mye bedre.

Nå, 2 svangerskap senere er 70C for stort.. innholdet i puppene har bare sklidd ned og lagt seg i en ring rundt magen i stedet..
Så nå burde jeg vel tatt meg en ny runde i en dyr butikk bare for å få målt og funnet riktig størrelse.

De beste BH-ene mine finner jeg på Cubus eller Lindex.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 14:21   #37
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Jeg sier også at B-cup er da helt normale pupper? Da jeg hadde det var det null problem å finne BH'er.

Nå fyller jeg knapt en A-cup, og bare på det ene brystet. Og leser iherdig hvor dere kjøper BH'er hen.
Jeg har vært i London og fått tak i noen A og AA cup'er der. Det holder vel en stund.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 15:00   #38
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Elle McPherson ser ut til å ha mye lekkert for små cup-er!
F.eks.
http://www.figleaves.com/uk/product....A&colour=Blues

Vet ikke om dette merket føres noe sted i Norge, og om de har noe spesielt mye bedre passform enn andre merker, men det går i alle fall an å bestille fra Figleaves og følge med når det er salg. Evt ebay, da, men det har jeg ikke prøvd.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 15:26   #39
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Jeg sier også at B-cup er da helt normale pupper? Da jeg hadde det var det null problem å finne BH'er.

Nå fyller jeg knapt en A-cup, og bare på det ene brystet. Og leser iherdig hvor dere kjøper BH'er hen.
Jeg har vært i London og fått tak i noen A og AA cup'er der. Det holder vel en stund.

Ja, men hvis du leser HI skikkelig vil du se hva problemet mitt med er. Enten for smal i cupen og passe i dybden, eller passe i bredden og for store i dybden. Så derfor spør jeg om tips.

minibolle mai 2012
Gammel 12-06-11, 16:33   #40
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Elle McPherson ser ut til å ha mye lekkert for små cup-er!
F.eks.
http://www.figleaves.com/uk/product....A&colour=Blues

Vet ikke om dette merket føres noe sted i Norge, og om de har noe spesielt mye bedre passform enn andre merker, men det går i alle fall an å bestille fra Figleaves og følge med når det er salg. Evt ebay, da, men det har jeg ikke prøvd.

De så veldig smale ut i cup'ene.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25.