|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Jeg kjenner veldig mange med 2 år mellom barna, men om de har valgt det fordi det er in, pga alder eller andre grunner vet jeg ikke. Vi er ikke av dem som kan planlegge sånt så vi håper bare vi er så heldige å få en til en gang, aldersforskjell spiller liten rolle i den store sammenhengen.
![]() |
#22 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Vi skulle ha nummer to i 1 år og 11 mnd etter nummer 1, men det ble avlyst. Så da ble det 2 år og 10 mnd istedet. Jeg har funnet ut at det er ikke alt man kan planlegge.
![]() |
#23 |
intro
|
![]() Sv: Er det in å ha barn i tett alder?
![]() |
![]() |
#25 |
trenger lading
|
![]() Sv: Er det in å ha barn i tett alder?to eldste er det 20 mnd mellom. Ønsket de tette og i tillegg var eldste en enkel baby å ha.
![]() |
#26 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Er det in å ha barn i tett alder?La oss si det er det. Jeg har aldri vært in, nå får jeg kanskje prøvd det også?
Du och jag, Alfred.
![]() |
![]() |
#27 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Jeg har egentlig aldri vært "in" når det gjelder noe, så da er det likegreit at jeg ikke er in når det gjeller aldersforskjell heller.
![]() |
![]() |
#28 |
lider av tastleksi
|
Ja, enig med deg!
![]() |
#29 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Selvfølgelig er det in. Det snakkes mye om at dette er noe man ønsker, og man ser at mange familier velger å ha det slik. At noe er "in" betyr egentlig ikke noe annet enn at det er vanlig.
![]() |
#30 |
VeloppDragen
|
Sånt kan skje den beste.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Her virker det å være in med en attpåskatt. Nummer tre eller fire, flere år etter.
![]() |
![]() |
#32 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Det er mitt inntrykk også. Og så har det, som noe sa her, sammenheng med høyere alder på de som får barna, man har ikke så god tid, rett og slett. Jeg ser ikke bort fra, det kan iallfall virke slik på noen jeg kjenner, at det er litt kult å ha mange tette barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Jeg er ikke in, det er fire år mellom mine. Helt perfekt egentlig, selvom jeg ser fordeler med to tette. To bleiebarn på en gang var dog ikke et alternativ for meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Er jeg for en gangs skyld in? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Da jeg hadde født nr 1 fikk jeg et plutselig innfall om at det var in å få barna tett så da ploppet jeg ut nr 2 tre minutter etterpå |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Jeg er ikke in. 3 år mellom de to første og så forsøkte vi så godt vi kunne å få to tette nå til slutt men nå har det toget gått for lengst. Desverre. Ville så gjerne at det skulle klaffe men livet ville det anderledes. (altså, jeg ville ikke være in altså, jeg bare hadde lyst til å forsøke å få to tette også, siden jeg hadde 2 med 3 års aldersforskjell.)
![]() |
#37 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Vi har jo drøye 4,5 år mellom våre, og vi er hvertfall ganske unike her. De fleste har mye mindre aldersforskjell mellom sine. De har en i mellom våre.
![]() |
![]() |
#38 |
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Vi ville ha 2 tette og det er 19 mnd mellom første og andre. Men så snek det seg noen luringer gjennom kobberspiralen og dermed var nr 3 på plass. Rett over 4 år etter at nr 1 kom til verden.
![]() |
#39 |
både her og der
|
![]() Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Ønsket oss tette barn, og var så heldige å få det. Tre barn på tre år, 1,5 år mellom hver, og planlagt fra vår side. Svigermor ble helt oppgitt da jeg ble gravid med nr.3: "Stakkers dere, det blir slitsomt!"
![]() |
#40 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Er det in å ha barn i tett alder?In vet jeg ikke om det er, men pjaktisk, kan det være.
![]() |
|
|