Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

London med barn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-12, 15:31   #21
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London med barn

Finnes det egentlig menn som liker musical?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 15:32   #22
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De fins sikkert. Jeg er ikke så veldig glad i det jeg heller, egentlig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 15:34   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg dro mannen min med på Hairspray i New York. Akkurat samtidig som det var ishockeykamp i Madison Square Garden. Det var godt vi hadde giftet oss dagen i forveien og dermed svevde litt på en rosa sky, for ellers kunne det gått skikkelig ille.

Gammel 27-03-12, 18:47   #24
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Mens dere er i kensington garden så må dere stikke innom The orangery og spise ostescones. Veldig gode. Vi hadde med poden på 3 på Afternoon tea der.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 19:05   #25
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som anbefaler Hawksmoore, må man bestille der eller går det an å bare stikke innom?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 19:16   #26
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det må bestilles.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 20:14   #27
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

For de som ikke liker musicaler anbefaler jeg "Stomp". Der er det ingen som synger, bare masse fantastiske rytmer på alt man kan tenke seg framført med en smule humor. Jeg og frøkna på fem var på både denne og Lion King i høst og det er desidert Stomp hun snakker mest om og jeg må være enig med henne. Det var kjempegøy.

Lion King synes jeg var bittelitt kjedelig. Fantastisk sceneografi javisst, men historien uttrykkes vakrere på filmen.

Gammel 27-03-12, 20:21   #28
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi var forresten også på Afternoon tea på fortnum and mason. Absolutt verdt det. Vi koste oss virkelig og det var godt med en litt rolig lunsj midt i alt det hektiske. Etterpå er ett besøk i selve handlesenteret et must. Jeg brukte opp ganske mye av budsjettet der og vi nyter fortsatt både te og, kjeks og honning derfra.

Sist redigert av Meissa : 27-03-12 kl 20:58.
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 20:45   #29
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Jeg har ingen tips å komme med, jeg måtte bare fortelle at jeg leste "involvere Poden" som "invadere Polen", også tenkte jeg at det var litt historieløst å gjøre det fra London. Og at dere kanskje er litt få.

Og ellers - takk for denne fine tråden, for vi skal ha Guttungen med til London i juli, og nå fikk jeg mange tips!

Gammel 27-03-12, 20:55   #30
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden må jeg følge med i, mange fine tips! Vi drar med Poden om noen uker.

Det som foreløpig er sikkert er at vi skal på Hawksmoor å spise. Har lurt litt på å ta en tur til Legoland, men tror det blir med tanken. Det er mer en nok å finne på innenfor londonområdet.

Gammel 27-03-12, 21:00   #31
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan anbefale Legoland hvis man tar det utenom høysesong. Vi var der i høstferien i fjor, tok toget ut og taxi det lille stykket. Veldig korte køer!

Gammel 27-03-12, 21:08   #32
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor lang tid tok reisen totalt sånn ca., Veronal?

Jeg synes for øvrig Sitron sin rapport fra London var fin. Jeg tror det blir en tur på Rainforest Café.

Den båten i Sitron sin tråd, jeg lurer på om det er Cutty Sark? Synes jeg husker at jeg ble tipset om båt på Themsen og stikke innom Cutty Sark en tur. Noen som har gjort det?

Gammel 27-03-12, 21:23   #33
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Standard

Jeg la også ut noen bilder etter at vi var der i høst hvis noen vil se. Vi hadde en flott tur og skal garantert tilbake.

http://www.foreldreportalen.no/forum...ghlight=london

Gammel 27-03-12, 21:44   #34
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Irma: Mener togturen tok 1 time. Taxi var bare noen minutter

Gammel 27-03-12, 21:46   #35
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville droppet Rainforest. Dårlig mat og skikkelig turistfelle.

Vi vurderer en tur til Legoland og ellers forelsket Snupp seg i løvene på Trafalgar Square, så dit skal vi tilbake. Vi har også planer om en kanaltur fra Camden til London Zoo (og så dropper vi selve dyrehagen).

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 22:08   #36
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg ville droppet Rainforest. Dårlig mat og skikkelig turistfelle.

Nja, maten var ikke fantastisk, men frøkna var henrykt. Det var stort og hun hadde gjerne spist alle måltidene der om hun fikk velge. Vi gikk uten å reservere først og fikk bord med engang. Jeg vet ikke om det er like stas for en niåring. Det kommer vel an på hvordan han er, men helt bortkastet vil det nok ikke være uansett.

Vi droppet derimot dyrehagen og gikk heller for akvariet. Akvariet var flott og vi var der tidlig på dagen. Det var lite folk og absolutt ingen køer. Mye spennende å se. Høydepunktet var å stryke på rokkene.

Gammel 27-03-12, 22:16   #37
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

Jeg syntes også rainforest café var underholdende. Igjen, vi var der i høstferien og det var nesten ikke folk. Ungene ble også underholdt.

Gammel 30-03-12, 09:48   #38
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noen som har hatt med barn på et av markedene? For eksempel det i Portobello road? Blir det veldig crowded og uoversiktlig?

Gammel 30-03-12, 09:51   #39
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt med barn på blomstermarkedet. Han var bare fire da, og det var stappa fullt, men gikk helt fint. Så store barn som dere har kan jeg ikke se for meg at er noe problem. Dere kan jo avtale et møtested om dere mister hverandre, eller utstyre dem med krisemobil.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 09:53   #40
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Jeg bilde-googlet markedet og så at det var skikkelig stappa og trangt om plassen, men vi kommer jo til å ha både krisemobil og landemerker.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11.