|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor må menn legge ned dolokket?
|
|
|
#2 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ettersom det står "confirmed" vil nok mange ikke lese konklusjonen, som altså var: Astonishingly, all the toothbrushes were speckled with microscopic fecal matter, including the ones that had never seen the inside of a bathroom. The confirmed myth unfortunately proved that there's indeed fecal matter on toothbrushes — and also everywhere else.
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.” Sist redigert av Sir Limpalot : 09-04-12 kl 13:20. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Hvorfor må menn legge ned dolokket?Jeg har aldri vært borti diskusjonen og bryr meg ikke det fnugg om hvordan dolokket er. Jeg foretrekker at doringen ligger nede, men om den ikke gjør det så er det også helt OK. Ikke noe jeg hadde mast om. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor må menn legge ned dolokket?Jeg foretrekker at både doring og dolokk er nede etter bruk, rett og slett fordi det ser best ut. Jeg synes det er litt udelikat med en åpen do. Når det er sagt pleier jeg aldri å si noe om dolokk eller doring står oppe, det er bare en preferanse og ikke noe jeg maser om.
|
|
|
#6 |
|
maler
|
Sv: Hvorfor må menn legge ned dolokket?Den bakteriespredningen har jeg alltid tenkt på som et argument for å oppbevare tannbørstene et stykke unna doen og ikke for at dolokket må være nede til enhver tid. For det skal det godt gjøres å få til. Bakterier som ligger på tørt underlag dør jo, så det er bare tannbørstene som bekymrer meg i så måte. Smittespredningspolitisk er det viktigere å overbevise undersottene om at håndvask er nødvendig.
|
|
|
#7 |
|
flisespikker
|
Med så lite bad som vi har er det kul umulig å ha tannbørstene mer enn en knapp meter fra do, med mindre man har dem på et annet rom.
|
|
|
#8 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hvorfor må menn legge ned dolokket?Jeg bruker ikke krefter på å irritere meg over om lokket er oppe eller nede. Ei heller ringen, men det er vondt å sette seg på iskaldt porselen hvis an har det litt travelt.
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hvorfor må menn legge ned dolokket?Jeg prioriterer også absolutt å få guttungen til å vaske hendene enn å jobbe for at alle skal lukke lokket.
|
|
|
#10 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hvorfor må menn legge ned dolokket?Jeg har mang en gang forbannet meg over husets hannskjønn når jeg kommer i halvsvime eller stresset på do og planter baken ned på porselenet. Det er kald, ubehagelig og ikke minst uventet.
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Hvorfor må menn legge ned dolokket?Doringproblemet opplever vi kun en sjelden gang når vi har besøk. Siden det som oftest er mannen som vasker do så driver han med ganske streng innprenting av gutta på sittetissing. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor må menn legge ned dolokket?Synes det er peneste med det nede og lukker det alltid selv, nettopp med tanken på "sprut-faren".
|
|
|
|
#13 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvorfor må menn legge ned dolokket?Alle må alltid lukke dolokket helt igjen etter seg slik at ikke de som har lagt mobiltelefonen fra seg på kanten av vasken kan sveipe den ned i do med en uforvarende armbevegelse.
|
|
|
#14 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvorfor må menn legge ned dolokket?Jeg driter i om dolokket er oppe eller nede. *deltar i diskusjonen* |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hvorfor må menn legge ned dolokket?Hun (eller han) mener ikke lokket. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
TittelTøs
|
De fleste sier at de ønsket at lokket er nede. Og om lokket er nede, så er jo automatisk ringen nede også.
|
|
|
#19 |
|
Introvert optimist
|
Fordi når man trøtt og fæl tumler ut på badet om morgenen og setter seg direkte på toalett uten at ringen er nede, så er det mye verre enn å måtte løfte ringen før man kan tisse.
|
|
|
#20 |
|
Ringskrømt
|
Nemlig. Dessuten sitter jo menn når de bæsjer, så alt-i-alt brukes doen mest av sittende.
|
![]() |
|
|