Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trusetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-12, 14:14   #21
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trusetråden

Jeg lar meg påvirke av alt for tiden!
Kjolen til Maverick i går, trusene til Rine og Nessie i dag.
Og så var det noe annet før en dag, men det har teflonhjernen glemt.

Må ut på shopping igjen, da.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 14:37   #22
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 15:29   #23
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Den ser ut til å være for lav i livet for meg.

Tror du? Jeg trenger også de med litt høyt liv.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har sagt det før, og sier det igjen: Supertynne Sloggi : peker opp: er de beste. :sverger:

Jeg har prøve de der.. men tror rompa mi er for dvask til at det blir bra.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 02:03   #24
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har dei denne i vanlige fargar, Nessie? Eg nekte nemlig bruke gøy på håret-truser. Og så får eg vel endelig komme meg avgårde og teste Rine sine truser.

Gammel 26-07-12, 02:27   #25
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

PR er favorittrusa mi, så denne skal definitivt sjekkes ut. Takk for tips.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 03:09   #26
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Den i hovedinnlegget er vel samme modell som yndlingstrusa mi. Skal kjøpe flere av den.

Ellers så bruker jeg boxere fra Pieces. Veldig behagelige de også.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 09:04   #27
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De rine-trusene er ekle. De kryper opp på meg i alle fall. Dyre var de også.

Jeg har funnet ut at de beste trusene er de jeg panikkjøpte i en innvandrerbutikk i København og et par som var på salg fordi modellen skulle utgå. Typisk.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 09:06   #28
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

De rine-trusene er ekle. De kryper opp på meg i alle fall. Dyre var de også.

Rine.trusene.

Dyre trenger de iallfall ikke å være, veldig ofte har de sånn 3 for 2 tilbud på Cubus.

Gammel 26-07-12, 09:08   #29
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mulig. Jeg kjøpte bare én, og den kostet godt over 100 kroner i alle fall.

Gammel 26-07-12, 09:14   #30
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Divine: Mener de normalt koster 79 på Cubus, (når det ikke er tilbud) men nå er det en stund siden jeg har kjøpt.

Gammel 26-07-12, 10:31   #31
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mitt eneste problem med rine-trusene er at det er så lite hold i de, jeg liker liksom at trusene holder magen inn litt. Ellers er jo kantene fine. Vanskelig dette, for trusekanter er jo ikke så stilig akkurat.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 10:45   #32
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

De rine-trusene er ekle. De kryper opp på meg i alle fall.

De kryper ikke bare opp, de ruller ned også. Så blir de liggende i en slags pølse.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 10:50   #33
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje dere har feil størrelse? Mine sitter akkurat som de skal, jeg har mange av den typen, både i bomull og mikrofiber.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 10:58   #34
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Jeg tror nok at problemet mitt er at trusa er litt lita, ja. Men siden det er den største størrelsen, er det fint lite jeg kan gjøre.

Gammel 26-07-12, 11:07   #35
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Kanskje dere har feil størrelse? Mine sitter akkurat som de skal, jeg har mange av den typen, både i bomull og mikrofiber.

Evt er rompa mi for stor

Den funker ikke på meg heller Divine.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 11:09   #36
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tipper vel at det er vanskelig å finne en truse som passer alle romper perfekt. Så det er jo bra at det fins mange å velge i. Stramme kanter er min hat-sak når det gjelder truser, derfor liker jeg ikke de Pierre Robert med brede strikk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 12:05   #37
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jau.

Gammel 26-07-12, 12:18   #38
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefaler igjen Calidas taitruse i bomull med bred blondeelastikk. Det er den eneste jeg har funnet som har høy nok skjæring for meg (og der jeg dessuten ikke trenger å gå opp tre størrelser fra min vanlige klesstørrelse for at ikke trusa skal lage valker).

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 12:25   #39
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Jeg har vært medlem at et treningssenter i fjørtn år, med ganske begredelige resultater (sikkert pga. av lange perioder som støttemedlem.) Magen disser fremdeles og armene "flagrer", men rompa har faktisk blitt stram, det skal de ha.

Gammel 26-07-12, 12:27   #40
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kv...ant-136577-29/

Disse er fine.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.