|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Sv: Flyebaby - noen som har prøvd?
Å legge ned setet sakte, eller å si fra før man gjør det, er derimot noe jeg synes det er helt innenfor det akseptable å spørre om. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flyebaby - noen som har prøvd?Ja. Har brukt flyebaby på en 3timerstur, og den fungerte ypperlig! Sa ganske enkelt i fra til personen forran at det lå et barn bak henne, så hun ikke røsket opp og ned setet
|
|
|
#4 |
|
Klar
|
Det høres jo flott ut! Sist redigert av Timar : 22-05-13 kl 12:44. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Hvis jeg ser at det sitter en baby på setet bak meg, så gjør jeg gjerne det (eller unnlater å legge ned setet i det hele tatt). Jeg spør aldri ellers, og det er heller ikke vanlig å spørre om slikt. :reiser mye med fly: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Jeg sjekker alltid hvem som sitter bak og spør, ja. Nå legger jeg sjelden ned setet da, heller ikke på lengre flygninger. Jeg sovner uansett.
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Høflige mennesker gjør det. Jeg syns ikke det var like gøy når han foran meg la setet helt bak når jeg var 7 måneder på vei og hadde en 18 måneder gammel gutt på fanget. Det ble trangt. Og så klarte han å sukke veldig høyt over at det satt et barn bak ham i det hele tatt, selv om det ikke ble mye grining eller sparking i setet i løpet av turen. Kjenner i det hele tatt at jeg syns det er veldig godt å ha unger som sitter i eget sete nå, selv om turene jo dermed har blitt dyrere. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bedreviter
|
Tull og tøys. Folk flest gjør det ikke. Jeg protesterer ikke på at det kan være en høflig ting å gjøre, men det er virkelig ikke uhøflig å la være. |
|
|
|
![]() |
|
|