|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Din bruk av smart-telefonGrunnbruken er de punktene du nevner: samtaler, sms, musikk, alarm, kalender, fotografering, kontaktliste, epost og tilgang til sosiale medier
|
|
|
#2 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Din bruk av smart-telefonTelefonen min brukes til å ringe, sende sms'er, ta bilder en sjelden gang og som vekkerklokke. Det er en grunn til at jeg ikke har smarttelefon.
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Din bruk av smart-telefonJeg bruker iphonen min, jevnlig, til disse tingene i tillegg til å snakke i, surfe med og sende SMS med:
|
|
|
#4 |
|
fri
|
Sv: Din bruk av smart-telefonJa, veldig avhengig, bruker den til det meste. Men heldigvis er også innholdet synkronisert i skyen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din bruk av smart-telefonNoen spill, Instagram, hentelapper på posten, vekkerklokke og innimellom litt søking på nett. Jeg foretrekker datamaskin framfor å knote på en liten telefon.
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Sv: Din bruk av smart-telefon
Men datamaskiner er så upraktiske å ha med i butikken, på flyplassen, på t-banen og på Øya.
|
|
|
#7 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Jeg pleide å bruke papirhandleliste inntil vi fikk denne appen. Poenget med den er at mannen og jeg har den samme, så begge kan skrive inn ting på den når vi kommer på ting som mangler, og så kan vi fjerne dem igjen når vi har kjøpt dem.
|
|
|
#9 |
|
bits and pieces
|
Sv: Din bruk av smart-telefonJeg bruker ikke telefonen til så mye mer enn det åpenbare ser jeg. Men kalenderfunksjonen kan jeg ikke unnvære.
|
|
|
|
#10 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Din bruk av smart-telefonCandycrush. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
awesom
|
Sv: Din bruk av smart-telefonJeg bruker den omtrent til alting hele tiden.
|
|
|
#12 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Din bruk av smart-telefonJeg bruker den som klokke. Og for å instagramme. En sjelden gang som kalkulator. Jeg hadde nok ikke trengt en smarttelefon sånn egentlig.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Din bruk av smart-telefonlitt ringe, meldinger, bilder, forum, fb, og spill og kalender.
|
|
|
#14 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Din bruk av smart-telefonBortsett fra det man bruker en telefon til, slik som ringing og sms og surfing:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Din bruk av smart-telefonOg de fineste appene; star walk og solar walk.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
|
|