|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
*Happy*
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg kunne vel strikke en gang i tiden, men jeg kan aldri tenke meg å begynne med det igjen.
![]() |
#22 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg kan strikke, og jeg strikket MYE i en periode. Nå sliter jeg med å få ferdig en hvit ullbukse til snuppa som jeg begynte på da hun var 1 år ...
![]() |
#23 |
By the Sea
|
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...
Da henger du ikke med på trendene, Sitron.
![]() |
#24 |
Fola Blakken
|
Den tanken slo meg også. Jeg kan legge opp, og strikke frem og tilbake eller rundt og rundt uten noe fiksfakserier, og hadde det stått om livet så skulle jeg nok ha klart å strikke noen lapper som jeg kunne tråklet sammen.
![]() |
![]() |
#25 |
er her
|
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg lærer det på nytt hver gang. Det går sent, men blir ikke så allerværst til meg å være.
![]() |
#26 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg kan jo forsåvidt strikke, men det er jo bare rett fram og sånn. Noe avansert med mønster kan jeg ikke mye av. Strikka genser til gudsønnen min, men da med veldig god hjelp, og det sier vel litt når mora til gudsønnen min sa til mannen sin at jeg hadde sagt at jeg holdt på med noe til sønnen, men at hun var helt sikker på at noe strikking var det ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg kan strikke- og jeg gjør det i perioder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Fabelaktig
|
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg lærte å strikke og hekle på barneskolen, men praktiserer det ikke. Jeg var/er ikke særlig flink, og det interesserer meg heller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Ord deler & data akrobat
Medlem siden: May 2007
![]() |
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Trur ikke vi strikka på skolen, men jeg sydde meg en vest av "synt. pels" og med "silkefor": |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Strikking er in igjen, heldigvis. Selv om sønnen min på 16 år ikke strikker (selv om han lærte det da han var liten), så er det mange unge gutter som strikker som bare det. Bare ta en titt innom hvilken som helst strikkekafè. Sist redigert av pippimamma : 12-05-07 kl 12:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg kan strikke, jeg er flink til det faktisk, men jeg er en periodestrikker. Jeg vil dessuten bare strikke morsomme ting så når ungene trenger nye ullbukser og sånt som er kjedelig å strikke, har jeg heldigvis en dame i omgangskretsene som gjør dette for en symbolsk sum.
![]() |
#32 |
Pauset
Hvor: In Town!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
søt
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg kan strikke! Lærte på skolen, og tok det opp igjen i voksen alder. Er 30 år.
![]() |
#34 |
Øyboer
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg begynte å lære å strikke når jeg var 5 av mamma.. ga det opp men lærte det på barneskolen igjen. Dette var på midten/slutten av 90taller *ung*. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg er født i 1974 og strikker som bare fy - men er vel den eneste i min vennekrets som strikker, ja. De fleste har ikke rørt strikkepinner siden de strikka dukkemann på barneskolen...Synd...
![]() |
#36 |
intro
|
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg kan strikke - både rett og vrangt, men legge opp kan jeg ikke. Håndarbeidstimene husker jeg som et mareritt, spesielt heklinga. Jeg hekler og strikker fryktelig hardt, og syntes ikke det var moro. Teknisk sett kan jeg strikke, men vil jeg?
![]() |
![]() |
#37 |
re:designer
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg kan ikke strikke, eller jeg kan strikke en gryteklut, et skjerf ol. Men det er uten mønster, jeg vet det er noe som heter rett/vrang, kaste masker å sånn.. hihi Har aldri lært det, utenom den grytekluten på barneskolen. Hadde ingenting om strikking på ungdomsskolen. Spurte om læreren kunne lære meg å hekle, jeg kunne jo bare fingerhekle, men det gadd hun ikke. Hun var vel altfor opptatt med de to jentene i klassen som kom med strikka og sydd dukketøy hjemmefra for å vise. Husker jeg fikk Ng i forming på vitnemålet mitt i 9'ende. Og gikk rett opp til en 6'er på Handelsskolen (reklame, tegning, form&farge..) Tror ikke den læreren likte meg jeg. Kanskje jeg skulle sende henne linken til hjemmesiden min, og vise henne bildene mine. hihi
![]() |
#38 |
Superaktiv
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg vet hvordan man strikker rett frem, men det er det!! Hadde aldri i verden klart å strikke verken genser eller sokker! Forresten er jeg født i 1966! Og vi lærte det på skolen, men jeg er så gammel at det har jeg glemt!!
![]() |
#39 |
|
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg trodde alle kunne alle hovedstader i Europa (eller hvilken som helst annen verdensdel) på rams, for man lærte da vitterlig det på skolen også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg kan ikke strikke. Har aldri kunnet det, og har aldri hatt noen interesse av å kunne det heller. Jeg kan ikke huske at jeg strikka på skolen, selv om jeg er født i 1969. Eller, jeg husker jo at venninnene mine gjorde det, men jeg tror jeg lurte meg unna. Jeg sydde nok en fin duk i stedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|