|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg innrømmer det - jeg får litt hetta av en del mammaerJeg kjenner også noen sånne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() Sv: Jeg innrømmer det - jeg får litt hetta av en del mammaerÆsj. Trodde dette skulle være en heftig diskusjon ala et annet forum jeg pleide være på. Men den gang ei. Ikke noe popcorn på meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg innrømmer det - jeg får litt hetta av en del mammaerDet er en sånn mamma på svømmingen til tulla. Tulla spurte meg sist hvorfor de hvisket hele tiden - og spurte dem også........
![]() |
#24 |
Teller ned
![]() Sv: Jeg innrømmer det - jeg får litt hetta av en del mammaerKjenner til mange slike, de er alle ped.ledere i barnehage. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Jeg innrømmer det - jeg får litt hetta av en del mammaerJeg kjenner en sånn mamma.... først synes jeg det var supert gjort å være så tålmodig og snill, men det er ikke lett å omgås hennes barn - de tåler ikke å bli snakket normalt eller strengt til (da blir de helt knust), gir seg aldri uten kamp og tårer, har aldri skyld i noe som helst (var bare litt uheldige, stakkar...) og derfor tror jeg at man kanskje kan være en "FOR snill" mamma også...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg innrømmer det - jeg får litt hetta av en del mammaer
Uff, ja, i det siste synes jeg faktisk FP begynner å ligne på NM. Selvfølgelig har vi et godt stykke igjen før det er så galt fatt (måtte det aldri skje...), men ærlig talt: hvorfor skal man på død og liv trekke frem bagateller man irritererer seg over? Jeg synes ikke sånne diskusjoner har noe for seg. At hovedinnlegger irriterer seg er jo helt og holdent hennes problem. Hvorfor dele dette egentlig? Slik at vi kan "godte" oss over at vi ikke er som visse andre?
![]() |
#27 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Jeg innrømmer det - jeg får litt hetta av en del mammaer
Det lurte jeg også på.
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Jeg innrømmer det - jeg får litt hetta av en del mammaerJeg er desverre ikke i nærheten av noe sånt..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
By the Sea
|
![]() Sv: Jeg innrømmer det - jeg får litt hetta av en del mammaerJeg synes absolutt at man skal vise personligheten sin og ikke gjemme bort alle følelser og sinnstemninger bak en silkestemme overfor barnet sitt.
![]() |
#30 |
Come what may...
|
![]() Sv: Jeg innrømmer det - jeg får litt hetta av en del mammaerFor å være helt ærlig så orker jeg ikke å bry meg om hvordan andre oppdrar sine barn og deres oppførsel mot sine barn.
![]() |
#31 |
godt brukt
|
Jeg holder på å lese boken nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Jeg innrømmer det - jeg får litt hetta av en del mammaerHæ, hva mener du med ikke kjefte? Jeg kjefter da på ungene hvis de har gjort noe galt. Derimot skriker jeg ikke ubehersket eller høylytt ute blant folk. Det kan skje at jeg mister tålmodighet hjemme, det er vel normalt, vi er vel ingen overmennesker.
![]() |
#34 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Jeg innrømmer det - jeg får litt hetta av en del mammaerDu får ikke hetta av meg!
Nå har jeg lest hele boka, men jeg kan ikke skjønne at noen skulle villle snakke med silkestemme etter å ha lest noe av Juul?
![]() |
#35 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Jeg innrømmer det - jeg får litt hetta av en del mammaerJeg vet om et par sånne i jobbsammenheng. Dama bruker evigheter på å få sønnen hjem fra SFO. "Vil du ikke? Mamma sitter i gangen å venter på deg med silkestemmen sin"
![]() |
#36 |
Passiv
|
Jeg tror ikke hun mener at man skal rope til barna sine hele tiden. DEt hun mener slik jeg tolker det, er at disse mammaene aldri viser at de blir sinte, at de aldri hever stemmen overfor barna sine i situasjoner der det er ganske naturlig osv. |
![]() |
![]() |
#37 |
Har ikke tittel
Jeg skjønte at hun mente at man ikke skal rope hele tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Jeg innrømmer det - jeg får litt hetta av en del mammaerMen strengt og bestemt er jo ikke slik disse mødrene snakker (slik jeg oppfatter HI).
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 15-10-07 kl 20:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Har ikke tittel
Men jeg tenkte ikke på det med silkestemme. Jeg tenkte på det punktet der det står at hovedinnlegger irriterer seg over mammaer som snakker tyst, og aldri snakker høyt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|